پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : روزی ژاوی در بارسا مربی خواهد بود / ستین بخاطر سبک بازی اش سرمربی بارسلونا شد !

کد خبر : 97161  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 دی 1398
بارتومئو درباره مسائل مختلف باشگاه صحبت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - روزنامه اسپورت قرار بود ساعت 15:30 مصاحبه ای با بارتومئو درباره مسائل پیرامون باشگاه را منتشر کند. بارتومئو در این مصاحبه به ژاوی و ستین اشاره کرده است.

 

او درباره انتخاب ژاوی گفت :

لیست مربیان بارسا... نام های زیادی وجود دارد ولی اکنون سرمربی تیم اول ما کیکه ستین است برای 2.5 فصل اینده , اگر درس ال 2021 رئیس جدید بر روی کار آمد و خواست که سرمربی را عوض کند یک بند وجود دارد که این امکان را فراهم میکند ,  در غیر این صورت تا 2.5 سال آینده ستین سرمربی ما خواهد بود. من شک ندارم یک روزی ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا خواهد شد.

او ادامه داد :

ژاوی درک فوتبالی بالایی دارد و سبک ما را هم به خوبی میفهمد , و روزی او در بارسلونا خواهد بود اما فعلا ستین سرمربی ما است , او با سبم ما اشنای دارد و گفته است قصدش ادامه دادن سبک بارسا است فکر میکنم با وجود بازیکنانی که داریم ستین در بارسلونا موفق خواهد شد. والورده در طول سال های که با ما بوده بسیار حرفه ای عمل کرد و کمک های زیادی به تیم کرد من میخواهم از تمام کار های که او برای تیم انجام داده ممنون باشم اما زمان تقویت جدید تیم رسیده بود.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا :

بله بنظرم من فوتبال زیبای را زیر نظر ستین ارائه خواهیم داد ستین تعهد و مسئولیت لازم برای کار در بارسلونا را دارد , این مربوط به امضای دیروز او با بارسا نیست بلکه ما تیم های که او تمرین داده است را دیده ایم و میبینم که تیم هایش چقدر خوب و زیبا فوتبال بازی میکنند , وقتی آن ها به نوکمپ آمدند ( رئلا بتیس ) دیدید که چگونه در نوکمپ پیروز شدند در نتیجه بنظر من فوبتلا زیبای را خواهیم دید همانطور که به دیدن آن عادت داریم 

شخصیت و علاقه به ستین :

من از ستین خوشم می آید فکر نمیکنم از کسی این موضوع پوشیده باشد , ستین مربی است که دارای فلسفه روشنی است و او طی سال ها با تیم های مختلف ان را اثبات کرده است , او بازی زیبا را دوست دارد بخصوص او بازی زیبای که ما دوست داریم ببینیم را دوست دارد و برای همین او انتخاب شد ! او در زمان فوتبالی خود هم بازیکن خوبی بود و بسیاری از تیم ها خواهان او بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.