پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های مهم ستین با لئو مسی در رختکن / تنها یک راه برای بازی خوب وجود دارد !

کد خبر : 97191  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 دی 1398
کیکه ستین ابتدا با لئو مسی صحبت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - کیکه ستین تجربه خوبی در سرمربیگری دارد او 61 ساله است و خوب میداند که باید از کجا کار تیم خود را شروع کند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو کیکه ستین با قدرت وارد رختکن بارسلونا شده و تغییرات ایجاد شده و احتمالی را به لئو مسی کاپیتان بارسلونا انتقال داده است , ستین در هنگام صحبت های خود با مسی گفته است که " برای جلوگیری از تکرار اشتباهات بازی های مثل اتلتیک مادرید در بازی سوپر کاپ شما باید سخت تلاش کنید این اتفاق فقط وقتی خواهد افتاد که شما در تمرینات با قدرت ادامه دهید , همانطور که تمرین میکنید میتوانیم بازی کنیم بنابر این اتفاق ( بازی خوب تیمی  )  با انجام تمرینات روزانه پرتکرار انجام خواهد شد " .

 

برای روز های طاقت فرسای که در انتظارات بازیکنان است ستین به حمایت ان ها نیزا دارد برای همین کایپتان بارسلونا اولین نفری بود که ستین با آن صحبت کرده است ,  منابع نزدیک به موندو از تمام حرف های آن ها اطلاعی ندارند اما دیده اند که هر دو در انتهای صحبت ها با چهره ای خندان و راضی از رختکن بیرون آمده اند.

 

سیتن در دو روز اول نشان داده است که یک تیم خوب و خشوحال را میخواهد , او با تمام بازیکنان چه اصلی و چه جوان تیم صحبت کرده است صحبت ها ابتدا درباره شرایط الزامی آن ها بوده و قسمت بعدی صحبت ها به عملکرد جسمی و تاکتیکی تیمی و فردی بازیکنان اختصاص داده شده است. ستین با 61 سال تجربه خوبی از برخورد با بازیکنان دارد بعلاوه او 6 ماه هم بی کار بوده است و این فرصت ( حضور در بارسا ) برای او بسیار حائر اهمیت است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.