پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئیس دیناموزاگرب : پیشنهاد میلان و بارسلونا برای دنی اولمو ؟

کد خبر : 97216  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 دی 1398
رئیس دیناموزاگرب درباره احتمالات دنی اولمو پاسخ داده است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا علاقمند به جذب دنی اولمو بازیکن تیم فوتبال دیناموزاگرب است حتی اخبار های هم از ارسال پیشنهاد بارسا برای این بازیکن به بیرون درز پیدا کرد ,  امروز البته اعلام شد که آث میلان هم وارد رقابت با بارسلونا شده و پیشنهاد 30 میلیون یورویی خود را برای این بازیکن ارسال کرده است.

 

میرکو باراسیک رئیس باشگاه دیناموزاگرب درباره علاقه این بازیکن به ترک تیم و بارسلونا و همچنین پیشنهاد اث میلان به این تیم صحبت کرده است ,  او میگوید رفتن او از این تیم فعلا امکان پذیر نیست!

 

رئیس این باشگاه درباره علاقه اولمو به بارسلونا گفت :

او گفته است که دوست دارد به بارسلونا برگردد ؟ خب این علاقه او چیز دیگری است ولی واقعیت کار این است که هیچ چیزی وجود ندارد ( بارسلونا پیشنهادی نداده است ) , تا پایان ماه ژانویه 2 هفته باقی مانده است و همه چیز میتواند اتفاق بیوفتد دنی اولمو در بازار حضور ندارد او تا 2021 با ما قرارداد دارد و در دینامو میماند.

 

پیشنهاد میلان به دنی اولمو :

من واقعا نمیدانم این خبر از کجا آمده است , به عنوان رئیس باشگاه هیچ پیشنهادی از ایتالیا بدست من نرسیده و فکر میکنم این ها حاصل احتمالات رسانه ها است.

قیمت 30 میلیون یورویی دنی اولمو ؟ :

خب اگر قیمت گذاری شما 30 میلیون یورو است باید بگویم که این قیمت خوبی است اما باید تیمی پیشنهاد بدهد تا ما این قیمت را روی او قرار دهیم , بیاید اجازه دهید که قیمتی روی او نگذاریم چرا که ما هنوز هیچ پیشنهادی برای او دریافت نکرده ایم !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.