پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ترکیب بارسلونا مقابل گرانادا انتخاب های نهایی ستین نخواهد بود !

کد خبر : 97230  |  زمان ارسال : جمعه 27 دی 1398
چینش ترکیب کیکه ستین انتخاب نهایی او نخواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز -کیکه ستین در تمرینات بارسلونا در حال پیدا کردن ترکیب اصلی خود است , دعوت از بازیکنان جوان نشان میدهد که او میخواهد هر نوع احتمالی را در نظر بگیرد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو نخستین چینش کیکه ستین در بازی یکشنبه بارسا مقابل گرانادا ترکیب اصلی کیکه ستین نخواهد بود چرا که ستین به دلیل مصدومیت و محرومیت چند بازیکن خود دستش در انتخاب ترکیب بسته است. دی یانگ به دلیل کارت قرمز بازی قبل , سوارز و دمبله به دلیل مصدومیت و همچنین آرتور ملو که تازه برگشته است و نمیتوان روی او خیلی ریسک کرد را در اختیار ندارد.

 

در دروازه بان احتمالا تراشتگن در اولویت باشد , در دفاع راست احتمالا سمدو یا روبرتو در ترکیب باشند بنظر می رسد فعلا روی واگوئه ریسک نخواهد شد , پیکه ولنگلت در دفاع وسط خواهند بود مگر آنکه اومتیتی بتواند باعث جلب نظر ستین در این مدت شده باشد ,  البته احتمال بازی بارسا با سه دفاع هم هست که بنظر بعید می رسد.

 

در دفاع چپ آلبا به فیرپیو ترجیح داده خواهد شد , در هافبک اما ستین دستش زیاد باز نیست او دی یانگ و  آرتور را در اختیار ندارد و تنها ریکی پویچ و ویدال و رایکتیچ و بوسکتس را در اختیار دارد که انتخاب هر یک به سیستم بازی که قرار است ستین انتخاب کند بستگی دارد.

 

در خط حمله هم سوارز مصدوم است انتخاب اول او مسی و گریزمان و آنسو فاتی است , بقیه بازیکنان از جمله کارلوس پرز باید در نوبت باشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.