پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یوونتوس نمیخواهد از اینتر عقب بماند : راکیتیچ دوباره در لیست یووه !

کد خبر : 97237  |  زمان ارسال : جمعه 27 دی 1398
یووه برای عقب نماندن از اینتر در حال بررسی گزینه های پیش روی خود است

اختصاصی بارسا نیوز - ایوان راکیتیچ در تابستان گذشته به شدت به درب خروجی باشگاه نزدیک بود اما در نهایت در تیم ماند , او ابتدا از لیست والورده برای ترکیب اصلی خط میخورد اما بعد مصدومیت آرتور او دوباره به ترکیب برگشته بود , حالا راکیتیچ منتظر است تا تصمیم ستین درباره او را بداند.

 

طبق گزارش مرکاتو اینتر میلان به جذب اریکسن بسیار نزدیک است , اشلی یانگ و اسپینازولا هم در چند قدمی این تیم هستند اما واکنش یووه در مقابل خرید های حریف اصلی خود در ایتالیا چه خواهد بود؟

 

این منبع گزارش میدهد که یوونتوس نمیخواهند از حریف خود در بازار نقل و انتقالات عقب بمانند و برای همین طی روز ها و هفته های گذشته بیانکونری ها در حال بررسی گزینه های پیش رو خود هستند.

 

ایوان راکیتیچ از گزینه های اصلی یووه برای ژانویه است , ساری سرمربی یووه در خط هافبک خود برناردسکی را در چند بازی قرار داد اما گویا مد نظر او نیست چرا که در بازی های گذشته او از ترکیب دورتر و دورتر شده است. اما سوال اصلی برای راکیتیچ این است که ایا بارسلونا علاقه ای به فروش او در ژانویه دارد یا خیر؟

 

از طرف دیگری این علاقه جدید نیست یووه ای ها تابستان هم برای راکیتیچ تلاش کردند اما در نهایت او در تیم ماند بعلاوه راکیتیچ به دنبال بدست آوردن دقایقی بیشتر در بازی هاست , او منتظر است ببیند دیدگاه کیکه ستین سرمربی جدید بارسا درباره او چیست تا تصمیم نهایی خود را بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.