پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستین : اگر بازی را 1 بر0 ببریم اما شایسته آن نباشیم راضی نخواهم بود ! / شطرنج به فوتبال من کمک کرده است !

کد خبر : 97249  |  زمان ارسال : جمعه 27 دی 1398
کیکه ستین با بارسا تی وی مصاحبه داشته است

اختصاصی بارسا نیوز - کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا با شبکه بارسا تی وی مصاحبه مفصلی داشته است .

 

ستین گفت :

همه چیز آنقدر سریع اتفاق افتاد که هنوز هم بسیاری از چیز ها در ذهنم حل نشده باقی مانده است , وقتی از خواب بلند شدم فهمیدم که واقعا من سرمربی بارسلونا هستم . نمیتونه همچین اتفاقی بیوفته! , روز ورود به بارسلونا بسیار فوق العاده بود یکی از بهترین روز های زندگی من بود , من 600 پیام از طرف بقیه در گوشی ام دریافت کرده ام که نمیتونم به همشون جواب دهم , انسان احساساتی هستم , درست است که هرچیزی که برایم اتفاق می افتد را خوب سبک و سنگین و تحلیل میکنم اما در نهایت اجازه میدهم قلبم تصمیم درست را بگیرد.

او ادامه داد :

فوتبالی که من دوست دارم ارائه دهم چیزی است که در ذهنم است , همیشه در زمین فوتبال احساس داشتن یک چیز را میکردم : توپ ! , نمی خواستم برایش بدوم بلکه میخواستم در اختیار من باشد و من به آن جهت دهم تا او به من! , از داشتن توپ لذت میبردم این چیزی است که زندگی من را راهنمایی کرده است .

درباره هرچیزی خوب بازی کنید:

من همیشه دوست دارم که تیمم خوب بازی کند و این تنها راهی است که میتوانم با احساس خوبی به خانه بروم ,  اگر تیمم 3 بر 0 پیروز شود اماخودم از بازی بازیکنانم راضی نباشم  برای دریافت 3 امتیاز بازی خوشحال میشوم اما با حس خوبی به خانه نمیروم چرا که تیمم خوب بازی نکرده است ,  آنچه شما نیاز دارید این است که از انجام کارتان لذت ببرید , اگر کارها به درستی پیش برود شانس پیروزی شما هم بیشتر خواهد شد. بسیاری از افراد وجود دارند که معتقد هستند بازی زیبا چیز دیگری است , نتیجه برای بسیاری از افراد کافی است من به عقیده آن ها احترام میگذارم اما من به اینجا آمده ام که به روش خودم کار ها را انجام دهم.

هنوز هم فوتبالیست هستم :

هنوز احساس میکنم که یک فوتبالیست هستم , همان اشتیاق گذشته را برای بازی ها احساس میکنم و دوست داشتم که هنوز میتوانستم فوتبال بازی کنم , هنوز هم در ساحل فوتبال بازی میکنم البته از مصدومیت دوباره میترسم برای همین زیاد دنبال آن نیستم.

لذت دیدن به ثمر رسیدن گل ها :

وقتی ازداخل زمین بازی را نگاه میکنید از خارج آن هم ( تلویزیون ) لذت بخش خواهد بود , من عاشق دیدن فوتبال زیبا از تلویزیون هستم , هرچند  هنگام دیدن بازی نگرانی برای تاکتیک ها  و چیز های دیگر وجود ندارد . بازی شطرنج را به این خاطر دوست دارم که شبیه به فوتبال است شما هم باید دفاع کنید و هم حمله ,  ایده خوبی در زمین به شما میدهد و از آن لذت میبرم. مطمئنا شطرنج به من کمک زیادی کرده است.

آغاز فوتبال :

در ان زمان ما در طول هفته یک بازی را تماشا میکردیم من در El Sardinero فوتبال میدیدم اما من ترجیح دادم که به جای فوتبال نگاه کردن آن را بازی کنم بعد از آن شما سعی میکنید چیز های بیشتری ( از فوتبال ) ببینید , بازی های پله عکس های او یا بازی بازیکنانی مانند کرایوف یا بکن باور و... اینجاست که شما شروع میکنید به ساختن یک تعریف از خودتان.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.