پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستین از کدام ترکیب استفاده میکند ؟ ( عکس )

کد خبر : 97256  |  زمان ارسال : شنبه 28 دی 1398
ستین قطعا ترکیب های مختلفی را در ذهن دارد

اختصاصی بارسا نیوز - فردا در نیوکمپ از بارسای ستین رونمایی میشود.

 

طبق گزارش اسپورت ، کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا فردا برای اولین بار در مقابل گرانادا روی نیمکت بارسلونا قرار میگیرد. ستین در روز های اول خود در تمرینات کار های جدیدی انجام داده و حالا هواداران بارسلونا منتظر نوع بازی و ترکیب انتخاب شده از سوی ستین هستند.

 

مربی جدید بارسلونا برای دیدار فردا شب دی یانگ را به علت محرومیت همچنین سوارز و دمبله را نیز به علت مصدومیت در اختیار ندارد. البته شواهد نشان میدهد که برای دیدار فردا مقابل گرانادا مارک آندره تراشتگن و آرتور ملو در دسترس کادر فنی جدید خواهند بود.

 

بازگشت تراشتگن

 

مرد آلمانی به علت ناراحتی در زانوی خود نتوانست تیم را در دیدار مقابل اسپانیول و اتلتیکو مادرید در سوپر کاپ اسپانیا همراهی کند اما حالا در دسترس تیم است. در دفاع نمیشود ترکیب انتخابی ستین را پیش بینی کرد و تنها همه چیز قبل از شروع مسابقه شروع میشود. لنگلت و پیکه به احتمال بسیار قوی مدافع های میانی تیم هستند هر چند که ستین روی اومتیتی و آرائوخو نیز حساب میکند. در سمت راست روبرتو شانس بیشتری برای بازی دارد و در سمت چپ نیز ستین شناخت بسیار خوبی از فیرپو دارد اما شانس آلبا بالا تر است.

 

بوسکتس ، ویدال ، پویچ ، ویدال و احتمالا آرتور ملو تنها هافبک های تیم هستند. به نظر میرسد که فردا پویچ زیر نظر کیکه ستین اولین بازی خود را در مقابل گرانادا انجام میدهد هر چند که همه چیز به نوع سیستم بازی و چینش بازیکنان بستگی دارد. لئو مسی ، گریزمان و آنسو فاتی نیز به احتمال بسیار قوی خط حمله بارسلونا را در این دیدار تشکیل میدهند.

 

 

به نظر شما ستین از کدام ترکیب استفاده خواهد کرد ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.