پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لئو مسی میتواند بادیگارد ستین در بازی فرداشب باشد !

کد خبر : 97257  |  زمان ارسال : شنبه 28 دی 1398
لئو مسی تضمین کننده یک گل برای بازی فردا خواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز - کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسلونا فردا شب اولین دیدار خود را مقابل گرانادا خواهد داشت , هواداران منتظر تغییرات تیم خود با ورود کیکه ستین به جای والورده هستند , لئو مسی با حضورش میتواند تضمین کننده یک گل را به کیکه ستین بدهد.

 

طبق گزارش اسپورت فردا شب بارسلونا سعی خواهد کرد که 3 امتیاز بازی را بدست آورد تا از کورس قهرمانی با رئال مادرید عقب نماند , کیکه ستین فردا صبح و بعد از تمرینات صبحگاهی لیست بارسلونا برای این دیدار را مشخص خواهد کرد که لئو مسی قریب به یقین در لیست حضور خواهد داشت.

 

لئو مسی مهره تضمین کننده ای برای ستین خواهد بود چرا که لئو در تمام شروع های مربیان بارسا یک گل را به ثمر رسانده است. البته به استثنای گواردیولا چرا که لئو مسی اولین دیدار او را از دست داد چون در المپیک در حال بازی برای آرژانتین بود.

 

اولین مورد تیتو ویلانوا بود , تیم او در نوکمپ با برد قاطع 5 بر 1 مقابل سوسیداد از سد این تیم گذشتند و لئو مسی در آن دیدار دو گل به ثمر رساند.

 

مهمترین پیروزی اولین بازی مربیان بارسلونا با تاتا مارتینیو بود او با نتیجه 7 بر 0 مقابل لوانته به پیروزی رسید , لئو مسی در آن دیدار هم 2 گل به ثمر رساند.

 

بعلاوه لئو مسی در اولین بازی لوئیس انریکه هم دو گل از سه گل بارسلونا مقابل الچه را به ثمر رساند بارسلونا در نهایت آن بازی را 3 بر 0 برد و مونیر گل سوم بارسلونا را زد.

 

مورد استثنا برای بردن اولین دیدار های مربیان برای والورده اتفاق افتاد , اولین بازی او با بارسلونا مقابل رئال مادرید در سوپر کاپ اتفاق افتاد که بارسلونا آن دیدار را با نتیجه 3 بر 1 به رئال باخت هر چند تنها گل بارسا را هم لئو مسی زد.

 

بنابر این کیکه ستین میتواند با اضافه کردن لئو مسی به لیست بازی فرداشب  تضمین بالای یک گل از او را در دیدار برابر گرانادا داشته باشد !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.