پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی ستین : ترکیب فردا ترکیب اصلی من نخواهد بود /بازیکنان بارسا من را شگفت زده کردند !

کد خبر : 97261  |  زمان ارسال : شنبه 28 دی 1398
کنفرانس مطبوعاتی کیکه ستین قبل از بازی با گرانادا

اختصاصی بارسا نیوز - این اولین کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ها  کیکه ستین در بارسلونا است.

 

انتظار چه گرانادایی دارید ؟ 

ممکن است آن ها بخواهند بازی رفت را اینجا دوباره به نمایش بگذراند , ما منتظر بهترین عملکرد آن ها هستیم و قطعا کار را برای ما سخت خواهند کرد و این مسابقه اسان نخواهد بود , اینکه یک بار به آسانی برنده شوید ممکن است یک بار اتفاق بیوفتد اما نه همیشه ما امیدواریم که مقابل بهترین گرانادا بازی کنیم !

تغییرات زیاد در بارسلونا 

هفته ای که گذشت بسیار عالی بود خیلی بهتر از آنچه فکرش را میکردم بود , همیشه شک و شبه های در ابتدای ورود شما وجود دارد من از نگرش تیم برای وفق پیدا کردن با تغییراتی که در ذهن من است شگفت زده شدم و من از توانایی آن ها برای قبول کردن و اعمال تغییراتم بسیار خوشحال هستم.

الگو تیمی ؟

هنوز زود است , با توجه به مصدومیت ها نمی شود فعلا قاطع صحبت کرد  , اما ما یکسری کار ها را انجام داده ایم فعلا ابتدا میخواهم ببینم چه چیزی در اختیار دارم ( سبک بازی بازیکنان را ببینم ) 

اتفاقات خروج والورده و زمان حضور او 

از آن جای که مربیان این حرفه را انتخاب کرده اند ما ریسک این کار را قبول کرده ایم , ما برای آنچه ممکن است اتفاق بیوفتد آماده هستیم حالا چه منصفانه باشد چه نباشد , این باعث تگرانی ما نمی شود در نهایت ما بروی کار خود تمرکز میکنیم و انتظار داریم که کارها به خوبی پیش برود.

رختکن تیم :

نکته این است که من دیدگاه قبلی درباره اینجا ندارم و همچنین این موضوع من را بیش از حد نگران نمی کند چرا که ربطی به شغل من ندارد , تنها چیزی که بعد از ورود به تیم نیاز دارم این است که بازیکنان انچه در ذهن من است را بدانند و سعی کنند آن را پیاده کنند و دقیقا همین کاری است که ما از زمان ورود به بارسا در حال انجام دادن آن هستیم , در بازی ها مشخص می شود که رسیدن به آنچه در ذهن من است بعد از یک بازی اتفاق می افتد یا به چند بازی دیگر نیاز داریم , چرا که بعضی اوقات بازیکنان  به چیزی که در ذهن شما است بله را میگویند اما وقتی در زمین هستند بنظر می رسد که دقیقا منظور را نفهمیده اند این موارد برای من هم زمانی که بازیکن بوده ام اتفاق افتاده است.

ورود خودتان به بارسا :

نگاه من کاملا فروتنانه است من سایر مربیان را در لول های بیشتری از خودم می بینم , خودم را در سطح خوبی میبینم اما نسبت به جایگاه عالی فاصله دارم , وزود من به بارسا یک هدیه غیرمنظره بود که دارم هر روز از آن لذت میبرم و دقیقا میخواهم برای بقیه روز ها هم همین اتفاق رخ دهد , زمانی که در لوگو هم بودم همین احساس را داشتم , گاهی اوقات که از خواب پا می شوم میگویم من باید بروم این بازیکنان را تمرین دهم اینجا بهترین جا برای این کار است !

نقش آرتور در برابر گرانادا :

امروز در تمرینات گفتم که ترکیبی که در این بازی قرار خواهم داد هیچ ربطی به ترکیب نهایی من ندارد میخواهم همگی در تیم نقش داشته باشند اما منکر این موضوع هم نخواهم شد که بعضی بازیکنان با توجه به عملکرد خوبشان بیشتر در ترکیب باشند ,فرصت بازی کردن برای همه وجود دارد و این بستگی به نحوه کاری است که آن ها در تمرینات انجام میدهند , ما به حمله و دفاع خوبی نیاز داریم !

آینده ابیل رویز :

سوالاتی وجود دارد که من نمی توانم به آن پاسخ دهم چون جواب آن ها را نمیدانم ! , این جور سوالات به دیدگاه آخر من بستگی دارد و من هنوز تصمیمی برای ترکیب ثابت خودم نگرفته ام .

مسی و گریزمان در نقش 9 کاذب ؟

ما هر احتمالی را در نظر میگریم !

برد یا بازی خوب ؟

اولین چیزی که من میخواهم پیروزی است , وقتی که خوب بازی نکنیم اما برنده شویم با حالتی عصبانی به خانه برمیگردم اما ما میدانیم که اگر خوب بازی کنید شانس بیشتری برای پیروزی خواهید داشت این دیدگاه من است , اگر تیم من خوب بازی کند شانس پیروزی است بیشتر است!

نقش گریزمان در تیم :

هر پیشنهادی را برای هر بازیکنی را با روی خوش قبول میکنم هر وقت نیاز باشد بازیکنانی را در پست غیر تخصصی ان قرار میدهم نبود سوارز برای ما یک مشکل است اما ما سعی خواهیم کرد که این مشکل را به حداقل برسانیم!

استقبال هوادارن :

درست است که من نحوه درک فوتبال را دوست دارم اما زیاد وقت نداشتم من 700 پیام تبریک دریافت کردم و اگر بخواهم به همه پاسخ دهم قطعا زمان کافی نخواهم داشت.

نیوکمپ فردا را چطور تصور میکنید 

امیدوارم که بیش از حد دچار اغراق نشویم اما ما به یک تحرک جدید بعد از یک هفته نیاز داریم و مطمئنا این مورد با یک روز حل نخواهد شد . ما برای این محرک و تلاش برای بازی بهتر به تمام بازی ها نیاز داریم! , قطعا لحظه های سختی هم در انتظار من است اما روحیه من در تیم کاهش نخواهد یافت.

وجود فشار کاری  و کار دشوار در بارسا :

باشگاه این کار را به من تحمیل نکرده است و من خودم ان را انتخاب کرده ام , نیازی به جلب توجه ندارم سعی خواهم کرد که از بسیاری از موضوعات دوری کنم تا دچار افسردگی نشوم ,,مهترین کار خوشحال کردن و تمرینات با بازیکنان است میدانم که در آینده انتقاداتی به من وارد می شود اما ترسی از آن ها ندارم , بردن و موفقیت در همه چیز جزو dna بارسا است .

وضعیت ارتور و مقایسه او با ژاوی :

قصد پیدا کردن چیزی را ندارم , او یک فوتبالیست فوق العاده است و همه چیز را میفهمد ! , با توجه به صحبت های که با بازیکنان داشته ام باید بگویم که همگی فوق العاده هستند , کار من این است که به بازیکنان یاد دهم از تمام استعداد های خودشان استفاده کنند , این در عملکرد کلی تیم تاثیر خواهد گذاشت , ما اینجا هستیم تا در این مورد به ان ها کمک کنیم.

روندو بازی کردن با بازیکنان تیم و درباره ویدال :

حدود شش ماه بود توپ را لمس نکرده بودم و بدن و پاها و باسن من به این کار نیاز داشت !, من هنوز هم گاهی احساس میکنم هنوز یک بازیکن هستم , واقعیت این است که بدن من به این انرژی نیاز دارد , همه ما معنی dna را میدانیم اما گاهی اوقات پیش می اید که یک بازیکن استعداد ان را دارد اما نمیتواند آن را به خوبی بیرون بریزد. اگر بازیکن قدرت پذیرنده گی خوبی داشته باشد گاهی با یاد دادن بعضی چیز ها و همچنین ارائه آن ها توسط بازیکن شما را شگفت زده می کند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.