پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

منچستر سیتی و یونایتد و بارسلونا برای تابستان لاتارو را زیر نظر دارند !

کد خبر : 97307  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 دی 1398
سیتی , یونایتد و بارسلونا خواهان لاتارو هستند اما نه برای ژانویه

اختصاصی بارسا نیوز - مدت هاست که شایعه علاقه بارسلونا به لاتارو مارتینز وجود دارد , خود مارتینز میگوید که فعلا به جدایی فکر نمیکند , بارسلونا در نظر دارد که برای تابستان آینده برای این بازیکن تلاش کند اما طبق گزارش روزنامه های انگلیسی بارسلونا برای این مذاکرات تنها نخواهد بود.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو بارسلونا به لاتارو علاقه مند است این منبع فاش میکند که به نقل از سان رزونامه انگلیسی منچستر یونایند و منچستر سیتی هم برنامه دارند تا در تابستان پیش رو برای جذب لاتارو تلاش کنند.

 

همانند بارسلونا که سوارز بزودی 33 ساله خواهد شد و این تیم در جستجوی یک جایگزین برای اوست منچستر سیتی هم آگوئرو در تابستان 32 ساله خواهد شد و این تیم در صدد جستجو برای پیدا کردن یک جایگزین مطمئن برای بازیکن خود است که آن ها لاتارو مارتینز مهاجم اینتر میلان را در نظر دارند.

 

در همین حال منچستر یونایتد در حال تلاش برای تقویت کردن ترکیب خود است , لاتارو برای مهاجم نوک این تیم به شدت تحت نظر این تیم است , یونایتد میخواهد از روابط خوب دو باشگاه اینتر و یونایتد که برای انتقال لوکاکو به این تیم اتفاق افتاد برای این معامله استفاده کنند , با وجود اینکه آن ها راشفورد را در خط حمله دارند که در 22 بازی 14 گل به ثمر رسانده است یا مارسیال که در 17 بازی 8 گل به ثمر رسانده است.

 

در حقیقت این شایعات زمانی جدی شد که لاتارو مارتینز همراه دوست دختر خود برای تعطیلات به لندن رفت. لاتارو فعلا بند فسخ قرار داد 111 میلیون یورویی دارد.

 

اینتر در حال رایزنی برای تمدید قرار داد با مهاجم خود است , او فعلا هر فصل درآمد 2.5 میلیونی دارد که با توجه به عملکرد و علاقه سایر تیم ها احتمال افزایش دستمزد او وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.