پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار جدی کیکه ستین به بازیکنان در تمرینات بارسلونا !

کد خبر : 97324  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 بهمن 1398
کیکه ستین میخواهد برای هر احتمالی در فصل آماده باشد

اختصاصی بارسا نیوز - با ورود کیکه ستین به بارسلونا تحرک و انگیزه جدیدی به تمرینات و روحیه بازیکنان اضافه شده است , بنظر می رسد که ستین به بازیکنان هشدار داده است که برای تمام احتمالات در فصل اماده باشند.

 

طبق گزارش اسپورت کیکه ستین سرمربی بارسلونا میخواهد از همه بازیکنانش برای نیم فصل دوم استفاده کند تا برای هر سه جام ممکن نهایت تلاش خود را انجام دهد , ستین میخواهد اقدامات زیادی را برای بالابردن انگیزه در بازیکنان انجام دهد که نحوه بازی تیم یکی از آن ها خواهد بود.

 

ستین به بازیکنانش گفته است که سیتسم جدیدی که مقابل گرانادا استفاده شده سیستم همیشه گی بارسا نخواهد بود و بسته به نوع بازی ها سیستم تغییرات زیادی خواهد کرد و ممکن است تیم سه دفاعه یا چهار دفاعه بازی کند.

 

بنابر این همه بازیکنان باید در صورت نیاز مربی برای هرگونه تغییر تاکتیکی و شرایط بازی در دست رس مربی باشند و باید درک کنند که هیچ بازیکنی غیر قابل تعویض نیست و نباید هیچ بازیکنی به این موضوع فکر کند که با ارئه فرم خوب خود غیر قابل جایگزین خواهد شد چرا که بسته به نوع بازی ها ممکن است تغییرات زیادی در ترکیب رخ دهد.

 

سیتن به دنبال حداکثر انگیزه در بازیکنان خود است او میخواهد تیمش همه کاره باشد و در صورت تغییر سبک ,  بازیکنان مد نظرش در بالاترین سطح خود باشند . این موضوع در بازی ها و تمرینات تیم هم ثابت شده است نمونه اش آرتور ویدال در ترکیب اصلی بازی برابر گرانادا است بازیکنی که اصلا شبیه به سبک ستین نیست اما با حضور در بازی مقابل گرانادا ودادن یک پاس گل زیبا به لئو مسی ارزش خود را نشان داد.

 

بازی چهارشنبه بارسا مقابل ایبیزا در کوپا دل ری میتواند فرصت جدیدی باشد تا تکامل پروژه ستین در بارسا را بهتر ببینیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.