پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه بارسلونا برای سفر به ایبیزا چگونه خواهد بود ؟

کد خبر : 97335  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 بهمن 1398
بارسلونا برنامه ای برای تمرین در ایبیزا ندارد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا فردا در چهارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا فردا باید به مصاف ایبیزار برود این بازی ها برخلاف سال های گذشته تک مرحله ای است و دیگر خبری از بازی برگشت نخواهد بود.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو آب و هوای ایبیزا این روز ها باعث وقفه  و حتی تعلیق بازی های ورزشی در این ایالت شده است هرچند بارسلونا برنامه ای برای کنسل کردن سفر خود به ایبیزا ندارد . دو تیم راس ساعت 21:30 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت.

 

بارسلونا در نظر دارد که فردا ساعت 13:00 به وقت ایران به سوی ایبیزا پرواز کند , و درنتیجه ساعت نزدیک به 14:00 بعد از طهر به هتل مولینسو در این شهر برودند و تا زمان بازی استارحت کنند , بعد از پایان بازی بازیکنان راس ساعت 00:00 شب به سوی بارسلونا پرواز خواهند داشت.

 

برای زمان بازی بارسا و ایبیزا باران پیش بینی نمی شود دمای هوا حدود 12 سانتیگراد خواهد بود هرچند احتمال بارش بسیار کم باران  قبل از بازی پیش بینی می شود.

 

میدان ورزشی ایبیزا از چمن مصنوعی ساخته شده برای همین بارسلونا قصد ندارد روی این چمن تمرین کند , آن ها روز سه شنبه ساعت 20:30 به وقت ایران تمرینات آخر خود را انجام خواهند داد و کیکه ستین حدود ساعت 19:00 در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی شرکت خواهد کرد و دیگر خبری از تمرین در ایبیزا نخواهد بود.

 

سرمربی بارسلونا و پائو ویلانوا به مناسبت بازی دو تیم همراه با سایر مدیران بارسا پیش از بازی در یکی از هتل های این شهر باهم ناهار خواهند خورد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.