پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا برای اوبامیانگ در حال آماده کردن یک پیشنهاد عجیب است !

کد خبر : 97336  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 بهمن 1398
علاقه بارسلونا برای اوبامیانگ جدی به نظر می رسد

اختصاصی بارسا نیوز - بعد از جلسه دیروز مدیران فنی بارسا با همدیگر در نهایت تصمیم به یک جایگزین خوب برای سوارز گرفتند و حالا گزینه های پیشنهادی در حال بررسی هستند.

 

طبق گزاش سایت گل بارسلونا در حال آماده سازی یک پیشنهاد برای اوبامیانگ طی روز های آینده است , بارسلونا علاقه خاصی به اوبامینگ که تا 18 ماه دیگر قرار دادش با آرسنال تمام می شود دارد و بعد از اتمام جلسه دیروز هئیت رئیسه بارسا حالا او در راس اهداف بارسا برای بازار نقل و انتقالات زمستانی قرار گرفته است.

 

بارتومئو و کیکه ستین همراه با مدیران فنی بارسلونا دیشب طی یک جلسه به یک موضوع مشترک اشاره کردند و آن هم پیدا کردن یک جایگزین مناسب برای لوئیس  سوارز مصدوم است بارسلونا میخواهد تا قبل از تابستان بعدی که برای لاتارو تلاش خواهند کرد اوبامیانگ را با یک قرار داد 6 ماهه و قرضی به نوکمپ بیاورند.

 

طی مصاحبه هفته گذشته آرتتا سرمربی آرسنال او گفت که به خروج اوبامیانگ فکر نمیکند و حتی خود بازیکن هم طی مصاحبه ای اعلام کرد که قصد خروج از آرسنال را ندارد , اوبامیانگ از 26 بازی این فصل 16 گل زده است و به دلیل کارت قرمز بازی  تیمش مقابل چلسی را از دست داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.