پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : اگر گریزمان همان بازیکن مورد نیاز شماره 9 باشد چی ؟

کد خبر : 97378  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 بهمن 1398
گریزمان شماره 9 بارسلونا ؟

اختصاصی بارسا نیوز - گریزمان در بازی مقابل ایبیزا 2 گل به ثمر رساند البته بارسلونا فقط همان 2 موقعیت گل را هم توانست در بازی خلق کند , اما چه می شود اگر گریزمان همان شماره 9 باشد که بارسلونا درحال تلاش برای پیدا کردن این بازیکن است ؟

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو  بارسلونا به دنبال یک شماره 9 است بعد از مصدومیت غیر قابل انتظار و طولانی مدت لوئیس سوارز بارسلونا در تلاش برای پیدا کردن یک گزینه جایگزین است و پیشنهادات به بازیکنان هم شروع شده است البته تنها 9 روز هم به پایان نقل و انتقالات زمستانی مانده است.

 

اما اگر گریزمان همان بازیکن شماره 9 بارسا باشد چه ؟ او در مقابل ایبیزا از دقیقه 60 و با تعویض های ستین او به پست شماره 9 منتقل شد , او توانست از پاس دی یانگ به نحو احسنت استفاده کرده و آن را تبدیل کند , گل دوم او هم با پاسی مشابه از البا و با تمام کنندگی مشابه انجام شد.

 

پیش از این هم والورده سرمربی اسبق بارسلونا از گریزمان در شماره 9 در بازی مقابل رئال بتیس استفاده کرد , در غیاب مسی و گریزمان هر دو گل آن بازی را هم به ثمر رساند , او در بارسا 11 گل به ثمر رسانده است که 10 گل آن در نتیجه بازی و امتیاز برای بارسا تعیین کننده بوده است , در سال اول گریزمان او به چناح چپ منتقل شده است . اگر ستین تصمیم بگیرد او را در شماره 9 نگه دارد احتمالا هم خود او درخشان تر بازی خواهد کرد و هم بارسا نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.