پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک سال پیش درچنین روزی: دی یانگ به بارسلونا پیوست !

کد خبر : 97388  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 بهمن 1398
یک دی یانگ در 23 ژانویه 2019 به بارسلونا پیوست

اختصاصی بارسانیوز- یک سال پیش درچنین روزی، دی یانگ به بارسلونا پیوست.

 

بارسلونا، پاریسن ژرمن و منچسترسیتی از تیم های علاقه مند به فرنکی دی یانگ بودند اما رویای او بازی در نیوکمپ بود. از طرفی ترافیک خط هافبک بارسلونا وی را نگران کرده بود به همین دلیل پاریسن ژرمن از این فرصت استفاده کرده و به دنبال ربودن وی از بارسلونا بود.

 

همچنین آرتور هنریکه در آمستردام بود و به نوعی انتقال دی یانگ به پاریسن ژرمن را تضمین کرده بود. اگرچه دی یانگ با بارسلونا هم توافق داشت اما پیشنهاد مالی پاریسی ها بسیار سنگین بود.

 

درحالی که به نظر میرسد که انتقال دی یانگ به پاریسن ژرمن درآستانه نهایی شدن استآبیدال، پلانس و پپ سگورا به همایندگی از بارتومئو با یک پرواز به آمستردام رفتند و سه ساعت با دی یانگ صحبت کردند. آنها به دی یانگ اطمینان دادند که وی بازیکن مهمی برای بارسلونا خواهد بود.

 

در روز بعد، اما نمایندگان پاریسن ژرمن به آمستردام رفتند اما برخلاف بارسلونا، پروژه آنها ورزشی نبود و بیشتر اقتصادی بود. دو روز بعد اما علی دورسون به نیوکمپ آمد و به بارتومئو این اطمینان را داد که دی یانگ را برای انتقال به بارسونا قاتع کرده است ولی هنوز چیزی رسمی نبود.

 

در این بین توافق با آژاکس آسان بود چون تیم هلندی قیمت دی یانگ را از قبل تعیین کرده بود. بعد از آن در 23 ژانویه بارتومئو و گرائو به آمستردام رفتند و انتقال دی یانگ به بارسلونا را رسمی کردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.