پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت کوتینیو به بارسلونا : یک مشکل جدید یا یک راه حل برای کیکه ستین ؟

کد خبر : 97389  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 بهمن 1398
کوتینیو دوباره به مشکل بارسلونا تبدیل می شود

اختصاصی بارسا نیوز - کوتینیو میخواهد در بایرن مونیخ بماند اما در گزارش روز چهانشبه بیلد المان این منبع فاش کرد که بایرن قصد خرید او از بارسلونا را ندارد.

 

طبق گزارش  AS چهارشنبه بیلد در گزارشی مدعی شد که بایرن مونیخ قصد فعال کردن بند خرید کوتینیو را ندارند , کوتینیو در تابستان با مبلغ 8.5 میلیون یورو و انتقال قرضی  با بند خرید اختیاری 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ پیوست , این انتقال بعد از عدم درخشش او در بارسا انجام شد.

 

بعد از گذشت نیم فصل سران بایرن مونیخ قصد سرمایه گزاری با این قیمت را روی این بازیکن ندارند , آن ها میتوانند با یکی از بازیکنان خود ایوان پریسیک به توافق برسند و به جای کوتینیو با هزینه کمتری میتوانند روی او سرمایه گذاری کنند. 

 

کوتینیو دوباره یک مشکل برای بارسلونا

 

با جواب رد بایرن مونیخ کوتینیو دوباره به مشکل بارسلونا تبدیل خواهد شد , باید به یاد بیاوریم که کوتینیو در سال 2018 و با انتقالی به ارزش 120 میلیون یورو و 40 میلیون یورو متغییر از لیورپول به بارسلونا پیوست و تبدیل به گران ترین خرید بارسلونا در تاریخ این باشگاه شد !

 

در تابستان کوتینیو دوباره به بارسلونا بر خواهد گشت و باید ببینیم بارسلونا به او فرصت دوباره میدهد یا به دنبال راهی دیگر برای انتقال این بازیکن پیدا میکند , قرار داد کوتینیو با بارسا تا 2023 است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.