سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا و 67 دقیقه بدون شوت در چارچوب

کد خبر : 97394  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 بهمن 1398
عملکرد تیم کیکه ستین باید به صورت جدی بررسی شود

اختصاصی بارسا نیوز - کسی از عملکرد بارسلونا راضی نبود.

 

طبق گزارش موندو ، بارسلونا در دیدار مقابل ایبیزا اصلا خوب کار نکرد و قطعا شانس به صعود تیم کیکه ستین کمک زیادی کرد. بارسلونا در دیدار مقابل گرانادا 1002 پاس ثبت کرد و در نهایت به سختی موفق شد با یک گل گرانادا را در نیوکمپ شکست دهد. حالا اوپتا آمار این بازی را نیز منتشر کرده که مشخص شد بارسلونا در مقابل ایبیزا نیز 718 پاس ثبت کرده و موفق شده دو گل نیز به ثمر برساند.

 

عملکرد بارسلونا نسبت به دیدار گرانادا بهتر نشده بارسلونا شب گذشته در مقابل ایبیزا در دقیقه 67 این بازی توانست اولین شوت را در چارچوب حریف ثبت کند. زننده این شوت ایوان راکیتیچ بود که سنگربان حریف به سادگی توانست آن را مهار کند هر چند که درخشش گریزمان کار را تمام کرد.

 

انتقاد از خود

 

کیکه ستین سرمربی تازه وارد بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود از عملکرد تیمش انتقاد کرد. در کنفرانس مطبوعاتی ستین به اشتباه های فردی ، توپ لو دادن های متوالی و بی برنامه گی تیمش برای حمله به دروازه حریف اعتراف کرد که این مسائل باید بررسی شوند.

 

مالکیت ، بدون نتیجه

 

مالکیت بالای توپ چه نتیجه ای داشت ؟ آمار نشان میدهد که از مجموع 718 پاسی که بازیکنان در این بازی ثبت کرده اند تنها 187 پاس رو به جلو بوده که این آمار نشان میدهد تیم باید با شجاعت و اطمینان بیشتری به طرف دروازه حریف حمله کند و دیگر شاهد چنین عملکردی نباشیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.