پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حکمرانی بارسلونا در فضای مجازی / بیش از 1 میلیارد و 400 پست در سال !

کد خبر : 97395  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 بهمن 1398
260 میلیون دنبال کننده بارسلونا را صدر نشین کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - در جهان امروز شبکه های اجتماعی نقش اول را در زندگی انسان ها ایفا میکنند و به طبع دنیای ورزشی و به ویژه فوتبال هم تحت تاثیر این فضا قرار گرفته است و حالا نوعی رقابت هم در بین رقیب ها این بار نه بر اساس امتیاز و تعداد جام بلکه تعداد دنبال کننده ایجاد شده است.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو و به نقل از سایت مطالعاتی Blinkfire  بارسلونا در سال 2019 حدود 1 میلیارد و 417 میلیون پست در فضای مجازی و از طریق حساب های خود در اینستاگرام و توییتر و فیس بوک منتشر کرده است که از هر باشگاه دیگری در اروپا بیشتر است , این مقدار 20 درصد از سال 2018 بارسا بیشتر است همچنین بارسا بیشترین بیننده را در یوتیوب بین باشگاه ها با مجموع 461 میلیون بیننده داشته است.

 

علاوه بر این  بارسلونا از لیورپول با 1 میلیارد و 161 پست و منچستر یونایتد با 1 میلیارد و 44 میلیون پست و یوونتوس با 916 میلیون پست و چلسی با 645 میلیون پست و رئال مادرید با 600 میلیون پست جلو تر است.

 

همچنین طبق گزارش Global Digital Football Benchmark بارسلونا در فضای مجازی به طور کلی 260 میلیون دنبال کننده دارد که 103 میلیون در فیس بوک و 81 میلیون در اینستاگرام و 57 میلیون نفر در توییتر و مابقی در یوتیوب و ویبو و تیک تاک دنبال کننده دارد که اگر سایر نهاد های دیگر مثل فوتبال های پایه و بخش های نهادی و حرفه ای باشگاه و.. را هم به ان اضافه کنیم تعداد دنبال کننده های بارسا به 350 میلیون نفر دنبال کننده می رسد.

 

مدیر بخش دیجیتالی بارسا در این باره سخن گفته است او گفت :

اعضا و هوادران بارسا در راس امور ما در فضای مجازی قرار دارند و هریک از ویدیو ها و پست های که قرار میدهیم برای ایجاد رابطه نزدیکی بین هوادران و باشگاه است ما در مسیر درستی قرار داریم اما چال های هم در مسیر تعاملی ما وجود دارد برای این هدف راه اندازی یک استودیوی مخصوص بارسا برای این کار ها باعث جهشی زیاد در کیفیت محتوا ما می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.