پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمار گریزمان بعد از 19 بازی به کوتینیو رسید !

کد خبر : 97396  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 بهمن 1398
گریزمان تا اینجا از کل فصل گذشته کوتینیو بهتر بوده است

اختصاصی بارسا نیوز - گریزمان دیشب ناجی بارسا در کوپا دل ری بود , در حالی بارسا 20 دقیقه تا حذف از کوپا فاصله داشت اما دو گل از گریزمان شرایط را بری بارسا کاملا برگرداند و بارسا به مرحله بعدی کوپا صعود کرد.

 

طبق گزارش اسپورت اگرچه شروع اولیه گریزمان با بارسلونا باعث بوجود آمدن شک و شبه های زیادی شده بود اما اعداد او در گل و پاس گل تا حدود زیادی این شک و شبه ها را از بین برده است و باعث خوشبینی به این بازیکن می شود برجسته ترین این اعداد 2 گل دیشب او در کوپا و صعود بارسا به مرجله بعدی کوپا بوده است , تعداد گل های گریزمان با بارسلونا به عدد 11 رسیده است که با تعداد گل های کوتینیو در فصل گذشته برابر شده است.

 

اگرچه بارسلونا گریزمان را به عنوان یک جایگزین برای کوتینیو جذب نکرد اما با توجه به خرید ناموفق کوتینیو مقایسه های بین این دو بازیکن انجام میگرفت , عملکرد کوتینیو در فصل گذشته که بسیار با آمارش در لیورپول متفاوت بود باعث ناامیدی زیادی از او شد به همین دلیل با ورود گریزمان انتظارات از این بازیکن به شدت بالا بود به علاوه بارسلونا میخواست از زیر سایه وابستگی به مسی و سوارز بیرون بیاید.

 

پس از گذشت 5 ماه از شروع فصل مهاجم فرانسوی درحال حاضر به عملکرد بی نشیری در گلزنی نرسیده است البته باید توجه داشت که در سیستم والورده او در پست غیر تخصصی و بیشتر دور از دروازه بازی میکرد  با اینوجود گریزمان 11 گل تا اینجای فصل زده است که 7 گل در لالیگا و 1 گل در لیگ قهرمانان اروپا و 2 گل در کوپا و 1 گل هم در سوپر کاپ زده است. به طور کلی این عملکرد در 19 بازی و 1 هزار 560 دقیقه انجام شده است.

 

کوتینیو در فصل گذشته بارسلونا در 54 بازی و 2 هزار 19 دقیقه توانست 11 گل به ثمر برساند که 5 گل در لیگ و 3 گل در لیگ قهرمانان و 3 گل در کوپا بوده است.

 

در پاس گل هم گریزمان تا اینجای فصل 4 پاس گل داده است در حالی کوتینیو در فصل گذشته کلا 5 پاس گل داده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.