پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت یک نام دیگر به لیست بارسلونا : الیویه ژیرو !

کد خبر : 97409  |  زمان ارسال : جمعه 4 بهمن 1398
نام جدیدی به گزینه های خط حمله بارسا اضافه شد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا به دنبال یک خرید جدید در خط حمله خود است , لوئیس وارز 4 ماه مصدوم شده است و بنظر می رسد که بارسلونا نمیخواهد تا  بازگشت او صبر کند وبه دنبال یک جایگزین است.

 

طبق گزارش اسپورت الیویه ژیرو نامی است که در زوناهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا گره خورده است , ژیرو 33 ساله وارد برنامه های لمپارد در چلسی نمی شود و میتواند با خروج از باشگاه به دنبال یک فرصت جدید در دوران فوتبالی خود باشد.

 

ژیرو از سوی مدیران فنی بارسا برای جایگزینی لوئیس سوارز مصدوم در حال پیگیری است با توجه به وضعیت باشگاه و درخواست های کلان سایر تیم ها روی مهاجم هایشان بارسلونا فعلا روی گزینه خرید کار نخواهد کرد و تنها به انتقال قرضی و بند خرید اختیاری اکتفا خواهد کرد , بازیکنی که بهترین وجه استراتژی این این دیدگاه را بیان میکند الیویه ژیرو از چلسی است مهاجم فرانسوی این فصل تنها 7 بازی برای چلسی بازی کرده است که 5 بازی در لیگ انگلیس و یک بازی در سوپر جام اروپا و دیگری در لیگ قهرمانان.

 

ژیرو در سال 2017 از آرنسال به چلسی پیوت و در 70 بازی موفق به زدن 19 گل شد او از 30 نوامبر مقابل وستهام که از دقیقه 70 وارد زمین شده دیگر بازی نکرده است. او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل والنسیا 17 دقیقه بازی کرد و مقابل لویپرول هم در ترکیب بود و گل هم زد اما در نهایت تیمش بازی را واگذار کرد .

 

قبلا هم بارسا به او علاقه داشته است در ژانویه 2019 او یکی از گزینه های مد نظر والورده در بازار بود اما در نهایت بارسلونا با بواتنگ از سالسائو به توافق رسید که او عملکرد به شدت بدی را در تیم داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.