پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

علاقه لحظه آخری بارسلونا به اریکسن : این موضوع تا چقدر درست است ؟

کد خبر : 97415  |  زمان ارسال : جمعه 4 بهمن 1398
اریکسن به اینتر می رود

اختصاصی بارسا نیوز - کریستین اریکسن نمیخواهد دیگر در تاتنهام بماند , او در حال جستجو برای یک ماجراجوی دیگر است , اینتر به جذب بازیکن بسیار نزدیک است.

 

طبق گزارش روزنامه های انگلیسی کریستین اریکسن به رئیس و سرمربی تاتنهام اعلام کرد که قصد تمدید قرار داد ندارد و در ژانویه و یا نهایتا در تابستان از این تیم جدا خواهد شد , قرار داد او ژوئن امسال به اتمام می رسد برای همین تاتنهام نمیخواهد یکی از ستاره های خود رایگان از دست بدهد. اینتر میلان از باشگاه های بود که بشدت علاقمند به این بازیکن است.

 

ژوزه مورینیو در مصاحبه خود گفت که اریکسن تمایل به بازی در انگلیس ندارد و میخواهد یا به سری آ و یا به لالیگا برود. این چشمکی بود به تیم های همچون رئال مادرید و بارسلونا برای پیشنهاد برای این بازیکن اما هیچ یک از این دو تیم تحریک نشدند و تنها اینتر میلان بود که برای مذاکره با بازیکن وارد عمل شد , توافق شخصی با کریستین انجام شد و حالا فقط توافق اینتر با تاتنهام مانده است. اما دیشب در یک گزارش ویژه از اسکای اسپورت اعلام شد که در دقایق پایانی بارسلونا درباره شرایط به خدمت گرفتن اریکسن از باشگاه تاتنهام سوال کرده است.

 

این اقدام بارسلونا بسیار دیر تلقی شد چرا که اینتر در حال توافق با تاتنهام است , تاتنهام برای اریکسن 17 میلیون پوند میخواهد اما اینتر پیشنهادش 15 میلیون پوند است طی مذاکران چند روز گذشته این رقم با افزایش همراه بوده است و اینتر میلان علاوه بر پیشنهاد 15 میلیون پوندی بند های را هم به قرار داد بازیکن اضافه کرده است که به 17 میلیون پوند نزدیک خواهد شد و برای همین احتمال توافق بین دو باشگاه بسیار نزدیک است , اینتر میخواهد تا دو شنبه بازیکن تستهای پزشکی اینتر را پشت سر بگذراند تا در مقابل کالیاری حاضر باشد.

 

اما علاقه بارسلونا به اریکسن چقدر جدی است ؟

 

به جز رسانه اسکای هیچ رسانه ای دیگری درباره علاقه یا پرسش بارسلونا درباره اریکسن صحبتی نکرده اند , بعلاوه با وجود دی یانگ , ارتور و ارتور ویدال و راکیتیچ و حتی ریکی پویچ بارسا نیازی به خرید یک هافبک دیگر ندارد. منابع نزدیک به باشگاه از جمله اسپورت و موندو دیپورتیو این ادعای اسکای را رد میکنند و میگویند که باشگاه بارسلونا هیچ علاقه ای برای این بازیکن از خود نشان نداده و نخواهد داد. 

 

بنظر می رسد باید منتظر اعلام رسمی انتقال اریکسن به اینتر میبلان باشیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.