پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی ستین : گریزمان شماره 9 ما است اما متخصص این کار نیست / با ویدال باید بیشتر در ارتباط باشیم !

کد خبر : 97417  |  زمان ارسال : جمعه 4 بهمن 1398
کنفرانس مطبوعاتی کیکه ستین قبل از دیدار با والنسیا انجام شد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و والنسیا فردا در یک بازی حساس در مستایا به مصاف هم خواهند رفت , کیکه ستین سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار شرکت کرده است.

 

بازی مقابل والنسیا :

همیشه تیمی مانند والنسیا اگر بازی قبلی خود را نبرد تلاش میکند که بازی بعدی آن را جبران کند اما من همیشه منتظر بهترین نسخه از حریفان هستم و والنسیا تیم بزرگی است , آن ها بازیکنان خوبی دارند و بازی فردا در سطح بالای انجام خواهد شد , امکان وجود صدمه و گل زدن به بارسا زیاد است چرا که والنسیا تیمی است که مهره لازم برای حمله کردن را دارد ما سعی خواهیم کرد که از فضا ها استفاده کنیم .

بارسا :

حسی شبیه به این ندارم که تیمم با چیزی که در ذهنم است فاصله دارد در مقابل ایبیزا خوب نبودیم و آ را به زبان آوردم و باید در مواردی بهتر شویم , در مقابل ایبیزا قدرت خلق موقعیت کمی داشتیم اما ما در بازی های قبلی کارهای زیاد دیگری را انجام دادیم که مطابق با برنامه تیمی و آنچه در ذهن من بوده است بود , درست است که ما باید پیشرفت کنیم اما قصد من تاثیر گذاری در ترکیب یا چیز دیگری نبود بعلاوه سبک بازی ایبیزا با والنسیا بسیار متفاوت است

امضای قرار داد با یک شماره 9 :

این ها ایده های است که فعلا درباره آن صحبتی ندارم باسا تیم بزرگی است و باید برای پیروزی در همه رقابت ها تلاش کند , شما نمی توانید مانع از مصدومیت ها شوید آن ها در لحظات خاصی رخ خواهند داد .. فعلا در این باره نظری ندارم.

قرعه کشی کوپا و لگانس حریف بعدی بارسا ؟

بازی در خانه همیشه یک مزیت است این موضوع کاملا واضح است شرایط کنونی میتوانست بسیار دشوار تر از الان می بود . ما قبلا موفقیت تیم های رده پایین تر در مقابل تیم های رده بالاتر را دیده ایم و همچنین در نتایج بازی ... در کل بازی های خارج از خانه گزینه دشوار تری است.

تیم برای خلق موقعیت و ایجاد خطر بیشتر باید چه کاری انجام دهد ؟

در بازی اول مقابل گرانادا با توجه به سبک این تیم ما خطرات زیادی را بوجود آوردیم اما در بازی مقابل ایبیزا این طور نبود هرچند شرایط آن بازی هم بسیار خاص بود زمین مصنوعی و گل دقایقی ابتدایی.... در کل من مطمئن هستم که موقعیت های بیشتری را بر روی دروازه ها خلق خواهیم کرد اما باید ببینیم که این موقعیت ها تبدیل به گل می شوند یا خیر؟

علاقه ای به رودریگو دارید ؟

من همه بازیکنان بزرگ را دوست دارم !

عملکرد خوب فوروارد ها در بازی مقابل ایبیزا ؟

واقعیتش این است که در ایبیزا بسیار ترسیده بودم , در این باره دروغ نمی گویم اما بازیکنان باید جزئیات را بفهمند و رعایت کنند این مهم است , گاهی اوقات ممکن است شما نتیجه خوب را کسب نمنید اما افرادی هستند که میدانند کدام تیم شایسته پیروزی بوده است چگونه رسیدن به پیروزی همیشه یک امر عادلانه نخواهد بود.

سیستم بازی ستین :

این مورد آزمایشی نیست , درست است که ما یکسری تغییرات را ایجاد میکنیم اما بعدا ان را بررسی میکنیم که ببینم جواب داده است یا نه این به ما کمک میکند تا شرایط را با ثبات تر کنیم . همیشه نتایج در اوایل بازی رخ نمیدهند گاهی اوقات 80 دقیقه بازی میکنید و در 20 دقیقه پایانی نتیجه بازی ها مشخص خواهد شد , در 10 دقیقه پایانی فضاهای بیشتری برای پاس کاری و ایجاد موقعیت وجود دارد . گاهی اوقات در 20 دقیقه یا 10 دقیقه پایانی هم شما نیمتوانید کاری را انجام دهید اما وقتی به بازی نگاه میکنید میبیند در 80 دقیقه پیش از بازی هم نتوانسته اید با توپ خوب کار کنید.

بازگشت مورنو به والنسیا :

او بازیکن خوبی است و میتواند کار را برای ما سخت کند او برای هر تیمی همچون والنسیا مهم است , ترجیح میدادیم او در بازی نباشد اما او حضور دارد و والنسیا هم تیمی با سطح کیفی زیاد است.

ریکی پویچ :

من تمام بازیکنانم را آنالیز میکنم و موارد مواردی وجود دارد که آن ها خوب انجام میدهند و گاهی اوقات هم در بعضی موارد باید رشد کنند من هدفم کمک به بازیکنان است تا موارد مثبت آن ها از منفی شان بیشتر شود , هدف ما کمک به رشد بازیکنان است.

گریزمان شماره 9 بارسا :

خب این یکی از گزینه ها ما است , ما فعلا بازیکن مشخصی را نداریم که بتواند به طور تخصصی شماره 9 بازی کند اما گریزمان جایگزین این پست شده است و ما به عملکرد او ارزش قائل هستیم و انتخاب او از بین سایر بازیکنان اسان نبود.

مستایا  اولین آزمون بزرگ :

آزمون اول من در بازی مقابل گرانادا بود وبعد از آن هم مقاب ایبیزا , بارسا مدتی است که اینجا نباخت هاست هرچند حریف سطح بالای را ارائه کرده است , والنسیا ممکن است بزرگترین حریفی باشد که با آن روبه رو میشوم ... شما هر روز امتحانات را از سر میگذرانید.

 

مشکل بارسا در ضد حملات و باز پس گیری توپ :

روی این موضوع در حال کار هستیم , بعضی اوقات زمانی که توپ را از دست میدهیم در تصاویر میبینیم که دو بازیکن برای گرفتن توپ به حریف فشار می آورند و بازیکن دیگری در پست خودش خالی مانده است برای همین باید اینگونه شرایط را ارزیابی کنیم تا این مشکلات را به حداقل برسانیم اما به طور کلی اینکه طوری تنظیم کنید که مرتکب هیچ اشتباهی نشوید بسیار مشکل است.

آبیل رویز:

بار ها گفته ام که میخواهم با تمام بازیکنان در تماس باشم چرا که گاهی اوقات بعضی بازیکنان عملکرد قابل قبولی را دارند وهمین موضوع باعث دادن راهکار های بیشتری به شما میشود , برای مثال امروز کولادو با ما تمرین کرد چون ریکی بیمار بود , ما بازیکنانی که دوست داشته باشیم سبک آن ها را ببینیم به تمرین دعوت میکنیم.

موقعیت آرتور ویدال :

من بازیکنان کاملی را میخواهم که میتوانند حتی چیزی که به آن ها گفته نشده هم را به خوبی انجام دهند , ویدال بازیکنی است که موقعیت خود را به خوبی درک میکند و ما باید بیشتر باهم در ارتباط باشیم.

عملکرد تکنولوژی در موفقیت تیم :

تا حالا مجبور نشده ام که به آن ها وابسته شوم من بازیکنان را میشناسم و برنامه ها را آماده کرده ام و به طور کلی از وقوع اتفاقات در داخل زمین بسیار خوشحال تر خواهم شد هرچند قطعا آن ها به کمک خواهند کرد ما اکنون در مسیر درستی هستیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.