پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برباتوف : مسی حتی اگر یک پا هم داشته باشد باید در ترکیب بارسا باشد !

کد خبر : 97420  |  زمان ارسال : جمعه 4 بهمن 1398
دیمیتار برباتوف میگوید بارسلونا برای جایگزینی سوارز باید مواظب باشد

اختصاصی بارسا نیوز - دیمیتار برباتوف بازیکن اسبق یونیاتد وتانهام درباره وضعیت بارسلونا و مصدومیت سوارز و همچنین مصدومیت های پی در پی بیل بازیکن رئال مادرید صحبت کرده است .

 

او گفت :

وجود کاوانی در لیست بارسلونا ؟ خب من این مضووع را دوست دارم اما این شبیه به اتفاق مصدومیت هری کین در تاتنهام است , شما فرض کنید کاوانی به بارسا برود و بعد از آن سوارز از مصدومیت بازگردد , بنابر این شما مسی و گریزمان و آنسو فاتی و دمبله و کاوانی را دارید , به کدام بازی میدهید ؟

او ادامه :

این موضوع حساسی است چرا که شما باید بازیکنان و مسائل مربوط به آن ها را کنترل کنید در چنین شرایطی بخصوص در باشگاه های بزرگ نظیر بارسا شما باید قدرت حل کردن چنین موضوعات را بدون حواشی داشته باشید , حرف های من درباره نیمکت نشین کردن مسی نیست , مسی حتی اگر یک پا هم داشته باشد باید در ترکیب باشد اما درباره بقیه این مشکلات وجود دارد.

مصدومیت های گرت بیل :

مشخصا این مشکل باعث ناامیدی خود بیل هم شده است , رئال پزشکان خوبی دارد و بنظرم مشکل از بیل است او باید بدن خود را بشناسد و مطابق با آن تمرین کند این همه آسیب دیدگی نشان میدهد که یک چیز در این وسط درست نیست اگر او میخواهد رئال را ترک کند امیدوارم او را در یونایتد یا تاتنهام دوباره ببینم همه چیز به خود او بستگی دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.