پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولین خروجی کیکه ستین در بارسلونا : موسی واگوئه !

کد خبر : 97427  |  زمان ارسال : جمعه 4 بهمن 1398
موسی واگوئه احتمالا اولین خروجی کیکه ستین خواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز - موسی واگوئه دفاع راست بارسلونا نه تنها نتوانسته اعتماد والورده را جذب کند بلکه بنظر می رسد ستین هم از او ناامید شده است.

 

طبق گزارش اسپورت و به نقل از Sport Mediaset تیم ال تورینو خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن برای ادامه فصل است , مدافع سنگالیایی در ابتدا به جای جایگزینی برای سمدو و سرجی روبرتو در دفاع راست خریداری شد تا در صورت درخشش روبرتو به خط هافبک برگردد اما این بازیکن به جز در چند بازی تحت هدایت والورده دیگر نتوانست در ترکیب حضور داشته باشد.

 

این بازیکن 21 ساله تنها در مقابل لگانس و اینتر میلان آن هم با وجود مصدومیت سمدو در ترکیب قرار گرفت , او حالا بنظر می رسد که اعنماد ستین را هم از دست داده است او حتی برای بازی مقابل ایبیزا هم در لیست 18 نفره بارسلونا قرار نگرفت و در لیست امروز تیم برای والنسیا هم حضور نداشت.

 

باتوجه به عدم اعتماد مربیان به این بازیکن بارسلونا نیم نگاهی به بازار زمستانی دارد و بدش هم نمی آید که این بازیکن را به صورت قرضی به تیم های دیگر بدهد تا شاید او بتواند به سطح خود برگردد. بنظر می رسد او به ایتالیا خواهد رفت باید منتظر ماند تا تصمیم نهایی بازیکن گرفته شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.