پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : پیشنهاد جدید بارسلونا برای رودریگو به والنسیا رسید !

کد خبر : 97428  |  زمان ارسال : جمعه 4 بهمن 1398
بارسلونا برای به خدمت گرفتن رودریگو کاملا جدی است

اختصاصی بارسا نیوز - کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که بارسا از نداشتن شماره 9 رنج میبرد هرچند فعلا گریزمان در این پست است اما او متخصص این کار نیست برای همین باشگاه بارسا در بازار به فکر پیدا کردن یک جایگزین مناسب و به نظر میرسد رودریگو از بین گزینه های بارسا بیشترین شانس را دارد.

 

طبق گزارش اسپورت بارسلونا برای ادامه مذاکرات با والنسیا برای رودریگو ادامه میدهد و طی ساعات گذشته بارسلونا پیشنهاد جدیدی را به این تیم ارسال کرده است , باتوجه به اینکه بنظر عملیات متوقف شده بنظر می رسید اما پیشنهاد جدید بارسا به والنسیا روند مذاکرات را فعلا ادامه دار نگه داشته است.

 

والنسیا و بارسا در جال مذاکره درباره رودریگو هستند , والنسیا برای این بازیکنم 60 میلیون یورو میخواهد که میخاوهد آن را با قرار دادن بند خرید اجباری در انتقال این بازیکن به بارسا قراردهد , اما بارسا نمیخواهد هیچ تعهدی را برای این بازیکن قبول کند و صرفا یک انتقال قرضی و بند خرید اختیاری را میخواهد , والنسیا با این شرایط ادامه مذاکرات را متوقف کرده بود.

 

در همین حال بارسلونا برای این بازیکن یک پیشنهاد جدید را ارائه داده است , بارسلونا پیشنهاد بندی را در این قرار داد دارد که با توجه به ان اگر رودریگو به تعداد مشخصی از بازی ها و گل ها برسد  بارسلونا مجبور است بند خرید اجباری بازیکن را قبول کند اما اگر او به این تعداد مشخص نرسید بارسا میتواند که در انتهای فصل او را به والنسیا برگرداند.

 

با توجه به این بند هم باشگاه والنسیا و هم بارسا به خواسته های خود در مذاکره خواهند رسید و بعلاوه در صورت درخشش رودیگو بارسلونا با پرداخت 60 میلیون یورو میتواند کمک حال والنسیا برای به خدمت گرفتن پالکو الکاسر باشد. به هر حال این مذاکرات در دیدار فردا شب دو تیم و تا جمعه آینده ادامه خواهد داشت و باید دید که سر انجام این کذاکرات به کجا خواهد رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.