پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بعد از اعلام خبر خروج کارلوس پرز : باشگاه ایتالیایی خواهان بازیکن است !

کد خبر : 97430  |  زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1398
کارلوس پرز در برنامه های ستین دیگر جای ندارد

اختصاصی بارسا نیوز - در یک اقدام عجیب کیکه ستین به مدیران بارسلونا گفته است که دیگر لزومی به حضور کارلوس پرز در بارسا نیست و باشگاه میتواند او را بفروشد , این موضوع توسط مدیران فنی بارسا به بازیکن منتقل شد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو کارلوس پرز 21 ساله میتوانست به یکی از بازیکنان اصلی بارسلونا تبدیل شود و حتی طی بندی در قراردادش او در ماه های پیش به بازیکن اول تیم تبدیل شد و از تیم ب بارسا کاملا جدا شد , او در بازی امروز بارسا در لیست والنسیا قرار نگرفت و کیکه ستین به باشگاه گفت دیگر لزومی نمیبیند او در بارسا باشد , مدیران فنی دیشب بعد از اعلام لیست بارسا با یک تماس تلفنی بازیکن را از آینده اش مطلع ساختند که موجب تعجب عجیب بازیکن هم شد.

 

پرز اولین تعویضی بازی مقابل ایبیزا بود و بعد از عدم دعوت او در بازی امروز مشخص شد او اعتماد ککیه ستین را از دست داده است به گفته اوندا سرو بازیکن در حال بررسی گزینه های پیش روی خود است.

 

علاقه رم به بازیکن 

 

پس از اعلام خبر قرار گرفتن پرز در لیست خروجی باشگاه رسانه های ایتالیایی خبر از علاقه آس رم به این بازیکن داده اند  این تیم مدتی است به دنبال یک جوان آینده دار مطمئن است ایجنت پرز همان ایجنت بازیکنان بارسا از جمله پیکه و اومتیتی و راکیتیچ است , البته یکی دیگر از دلایل علاقه رم احتمالا قیمت کم او خواهد بود چرا که باشگاه میداند که این بازیکن نمیتواند قیمت زیادی داشته باشد.

 

از سوی دیگر روزنامه دی مارزیو اعلام کرده است که رم و بارسا بر سر مبلغ 13 میلیون یورو  و بند بازخرید از سوی بارسا به توافق رسیده اند و اکنون فقط توافق شخصی با خود بازیکن مانده است

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.