پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد جدید بارسلونا به والنسیا : وارد کردن یک بازیکن به معامله رودریگو !

کد خبر : 97434  |  زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1398
باشگاه بارسلونا نمیخواهد مبلغ زیادی را برای مورنو هزینه کند

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا برای جایگزین سوارز مصدوم به دنبال رودریگو مورنو از والنسیا است اما این تیم به این راحتی ها نمیخواهد یکی از سرشناس ترین بازیکنانش را از دست بدهد  , مذاکرات دو باشگاه در حالی ادامه دارد که امروز دو تیم بارسا و والنسیا به مصاف هم خواهند رفت.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو باشگاه بارسلونا امروز برای مورنو تلاش دوباره خواهد کرد , بارسا به والنسیا پیشنهاد داده است که میتواند چند بازیکن را در معامله وارد کند تا هزینه انتقالی این بازیکن که از سوی وانلسیا 60 میلیون یورو براورد شده است  کاهش یابد.

 

با توجه به خروج احتمالی کارلوس پرز و موسی واگوئه این دو بازیکن میتوانند در معالمه بارسا با رودریگو وارد شوند , بارسلونا در نظر دارد این گزینه را هم رو به روی والنسیا بزارد اما تا وقتی که والنسیا کاملا موافق فروش مهاجم خود نباشد بارسلونا نام هیچ بازیکنی را روی میز قرار نخواهد داد.

 

منابع نزدیک به باشگاه به روزنامه موندو گفته اند که بازیکنان ورودی از بین نلسون سمدو یا کارلوس پرز و یا موسی واگوئه نخواهند بود و احتمال دارد بازیکنی جوان از بارسلونا ب در معامله رودریگو قرار بگیرد.

 

بارسلونا بعد از بررسی گزینه اوبامیانگ به این نتیجه رسید که بخدمت گرفتن این بازیکن دشوار است ,  بعلاوه باشگاه هیچ گزینه هم برای پیشنهاد برای ژیرو مهاجم چلسی ندارد . فعلا تنها نام رودریگو مورنو است که به شدت به بارسا لینک شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.