پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رم تنها تیم خواهان کارلوس پرز نیست / نگاهی به جدول مشتریان او !

کد خبر : 97438  |  زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1398
از پیشنهاد از بایرن تا سویا

اختصاصی بارسا نیوز - در حرکتی عجیب و غریب از کیکه ستین و باشگاه کارلوس پرز در لیست فروش باشگاه قرار گرفته است. این بازیکن در گذشته هم برای ماندن در بارسا چند پیشنهاد بزرگ را رد کرده بود.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو چه در تابستان و چه در همین ژانویه کارلوس پرز پیشنهادات های زیادی را از تیم های اروپایی دریافت کرده است , تا به امروز به نظر می رسد که تنها گزینه جدی رم از ایتالیا است. این باشگاه از صبح امروز با بارسلونا درباره بازیکن مذاکراتی داشته است هرچند تیم های دیگری هم مایل به خدمت گرفتن این بازیکن بوده اند.

 

در جدول پیشنهادات کارلوس پرز باشگاه های بزرگی همچون بایرن مونیخ و دورتموند حضور دارند به علاوه سویا هم از جمله باشگاه های بود که خواهان این بازیکن بود اما پرز ترجیح داد که در تیمی که در رقابت های اروپایی حضور دارد برود.

 

تا همین الان هیچ تصمیمی از سوی کارلوس پرز برای آینده اش گرفته نشده است در طی 24 ساعت قبلی باشگاه به وی اطلاع داد که به فکر یک باشگاه جدید باشد چرا که در لیست بارسلونا دیگر حضور پیدا نخواهد کرد.

 

ایجنت او و باشگاه باسلونا در حال تلاش هستند تا ظرف چند روز اینده با پیدا کردن یک باشگاه خوب برای بازیکن به او کمک کنند. در صورتی که تا آخرین دقیقه امروز چیزی تغییر نکند تمرینات امروز او در بارسلون آخرین حضور او در باشگاه خواهد بود . امروز شنبه جلسات مهمی درباره اینده این بازیکن گرفته خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.