پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری : دو باشگاه بارسلونا و رم درباره کارس پرز به توافق رسیدند !

کد خبر : 97441  |  زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1398
فروش 13 میلیون یورویی و بند خرید 2 برابری !

اختصاصی بارسا نیوز - کارلوس پرز در استانه خروج از باشگاه و پیوستن به رم است و اگر هیچ اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد این انتقال بزودی رسمی خواهد شد.

 

طبق گزارش اسپورت کم کم دارد اطلاعات مذاکرات بارسلونا و رم فاش می شود , هنوز جواب مثبت پرز به رم مانده است اما در سوی دیگر باشگاه بارسا و رم در مذاکرات به شدت پیشرفت کرده اند و سرعت این مذاکرات نیز بسیار زیاد است. به طور که با جواب مثبت پرز ممکن است این انتقال طی ساعات یا روز های دیگر رسمی شود.

 

همه چیز از روز جمعه و بعد از اطلاع رسانی کیکه ستین به کارلوس پرز اتفاق افتاد , ستین به بازیکن گفت که یک پیشنهاد از رم دارد و بعلاوه او دیگر در برنامه  های بارسا جایی ندارد مدیر ورزشی رم به سرعت مذاکرات را با بارسا شروع کرد.

 

طبق این اطلاعات بارسا و رم روی مذاکرات خود توافق کامل را انجام داده اند کارلوس پرز تا انتهای فصل و با بند خرید اجباری از سوی رم به این تیم خواهد پیوست , بند خرید بازیکن 13 میلیون یورو خواهد بود و باشگاه رم هم بند باز خرید این بازیکن توسط بارسلونا را قبول کرده است.

 

فعلا هنوز مشخص نیست که بند بازخرید چقدر است اما باید به یاد داشته باشید که در معامله تودیبو که شبیه این مذاکرات بود بارسا این بازیکن را با بند خرید 25 میلیون یورویی و بند بازخرید 50 میلیون یورویی راهی شالکه کرد در نتیجه بند بازخرید کارلوس پرز هم احتمالا 2 برابر قیمت فروش او به این تیم خواهد بود.

 

رم هنوز با خود بازیکن درباره مدت زمان قرار داد کذاکره ای نکرده است و انتظار میرود که مشکلی در این رابطه بوجود نیاید و معامله بدون مشکل انجام شود !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.