پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ارلینگ هالاند مهاجم شماره 9 ایی که بارسلونا نیاز داشت !

کد خبر : 97444  |  زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1398
ارلینگ هالاند در حال تبدیل به یک ابر ستاره است

اختصاصی بارسا نیوز - در حالی که بارسلونا سرا سیمه به دبنال پیدا کردن یک شماره 9 جایگزین برای لوئیس سوارز است بنظر می رسد آن ها یک فوق ستاره را در بازار از دست داده اند , ارلینگ هالاند که امروزه در فوتبال آلمان سر و صدای زیادی به پا کرده است.

 

طبق گزارش اسپورت تیم های بزرگ اروپای الان باید با دیدن درخشش هالاند در دورتموند تقریبا خود کشی کنند چرا که همچین ستاره ای را از دست داده اند.

 

بسیاری از تیم ها علارغم درخشش هالاند در سالزبورگ در لیگ قهرمانان با 8 گل زده اما تمایلی برای خرید بازیکن انجام ندادند . اما واقعیت این است که هالاند طی چند روز گذشته کاملا مشخص کرده است که به یک مهاجم شماره 9 کاملی بدل خواهد شد.

 

ما نخواهیم فهمید که ایا هالاند جایگزین مناسبی برای لوئیس سوارز مصدوم در بارسلونا می بود یا خیر اما حقیقت این است که درخشش او بسیار زیاد بوده است در دو بازی قبلی برای دورتموند او 5 گل به ثمر رسانده است . او اکنون در بوندسلیگا از این حیث رکوردار است.

 

به طور دقیق هالاند 59 دقیقه برای دورتموند بازی کرده است اما 5 گل در این مدت زده است یعنی هر 12 دقیقه او یک گل زده است آن هم در هر بازی با  فقط  13 بار لمس توپ!

 

او اکنون در این مدت کم به سومین گلزن تیمش بدل شده است سانچو 10 گل و مارکو رویس 9 گل و آلکاسر همانند هالاند 5 گل برای این تیم به ثمر رسانده اند.

 

با توجه به اعداد احتمالا او به زودی به یکی از بهترین مهاجمان دنیا بدل خواهد شد و دورتموند این بازیکن را تنها با 20 میلیون یورو خریداری کرده است , در حال حاضر ارزش او در ترانسفرمارکت 45 میلیون یورو یعنی دوبرابر قیمتی که دورتموند آن را خریداری کرده است قیمت دارد. او 194 سانتی متر قد دارد!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.