پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام عجیب راکیتیچ در اینستاگرام دقایقی قبل از بازی با والنسیا !

کد خبر : 97467  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 بهمن 1398
راکیتیچ روی بازی هایش تمرکز ندارد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا امروز در یک دیدار خارج از خانه مقابل والنسیا با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد تا اوضاع تیم دوباره به شرایط بد گذشته تبدیل شود حالا در صورت برد رئال مادرید در دیدار فردا رئال 3 امتیاز از بارسا جلو خواهد افتاد.

 

اما طبق گزارش اسپورت ایوان راکیتیچ در فاصله چند دقیقه مانده به بازی در حال پیامک بازی با همسر خود بوده است که نکته عجیبی است.

 

ایوان راکیتیچ در صبح روز شنبه پستی را در اینستاگرامش گذاشته است و نوشته " به بدنتون لذت بدهید ... سلام صبح بخیر , امروز بازی بزرگی داریم ! بزن بریم "

 

چند ساعت بعد همسر راکیتیچ در زیر این پست کامنتی را گذاشته و از او حمایت کرده و یک آهنگم برای او خوانده است(!) اما نکته عجیب بعد از آن رخ داده است.

 

در فاصله 45 دقیقه مانده به بازی و در حالی که تیم در ورزشگاه و در رختکن بوده اند و در حالی که از قبل مشخص شده بود که او در ترکیب اصلی نیست او با استفاده از گوشی شخصی خود جواب همسر خود را داده و برای او نوشته است که " تو عشق زیبای من هستی " 

استفاده از شبکه های مجازی آن هم در این حد نزدیک به بازی بسیار تعجب بر انگیز است هرچند قوانین رختکن اجازه این کار را به بازیکن میدهند اما رفتار راکیتیچ در این شرایط جالب بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.