پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاس های اشتباه بوسکتس : زنگ خطر سیستم جدید کیکه ستین !

کد خبر : 97474  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 بهمن 1398
سرجی بوسکتس در دیدار برابر والنسیا عملکرد گذشته را نداشت

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا بعد از دو بایز که با برد های خفیفی بازی ها را پشت سر گذرانده بود بلاخره در مقابل والنسیا با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد , بیشتر از هرچیزی نحوه عملکرد بارسا در آن بازی مورد بررسی قرار گرفته است که بنظر می رسد اوضاع بارسا بشدت متزلزل است.

 

طبق گزارش اسپورت در اولین حضور کیکه ستین بر روی نیکمت بارسا ما شاهد بهترین نسخه سرخیو بوسکتس از زمان دوران پپ گواردیولا بودیم , او در بازی مقابل گرانادا به شدت عملکرد چشم گیری داشت و بنظر می رسید که با ورود کیکه ستین اوضاع بوسکتس در بارسا کاملا متفاوت خواهد بود.

 

بوسکتس در آن بازی 145 پاس اد که 133 پاس آن صحیح بود که این میزان از کل بازیکنان گرانادا در آن بازی بیشتر بود , و مهمتر از همه سرعت بازی او  وقدرت پیش بینی او در بازی خوانی حریف به شدت مورد توجه قرار گرفت.

 

اما آنجه در بازی دیروز بارسا مقابل والنسیا رخ داد بسیار متفاوت بود , در این بازی مشخص شد که بوسکتس باید در سیستم جدید کیکه ستین مراقب ی چیز باشد و آن هم پاس های اشتباه است!

 

بوسکتس در حالی که فقط 9 پاس خود را از 118 آن را از دست داد اما با توجه به دفاع 3 نفره بارسا همه این پاس ها به موقعیت های خطر ناکی برای والنسیا تبدیل شد هر چند 2 گلی که بارسا خورد هیچ ربطی به پاس های بوسکتس نداشت اما در طول بازی چند موقعیت خطرناک بر اثر پاس های اشتباه بوسکتس برای والنسیا ایجاد شد چرا که بعد از بوسکتس حریف تنها با یک دفاع 3 نفره رو به رو بود.

 

خود بوسکتس در پایان بازی گفت که باید با سیستم جدید ستین بیشتر هماهنگ شویم تا عملکرد بهتری داشته باشیم کوئیک ستین همیشه خود را طرفدار بی قید وشرط بوسکتس معرفی کرده است و میداند بوسکتس برای پیاده کردن ایده های او در بارسا ضروری است و باید با تمام تیم همکاری و عملکرد مثبتی داشته باشد اما ستین باید ی فکری هم برای این مشکل جدید بکند حداقل در خط دفاعی!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.