پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا میخواهد تا ۴۸ ساعت آینده یک مهاجم به خدمت بگیرد !

کد خبر : 97479  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 بهمن 1398
رودریگو مورنو در اولویت است

اختصاصی بارسا نیوز - بعد از مصدومیت بد موقع سوارز در بارسا این تیم به شدت به دنبال یک جایگزین مناسب است , بارسا نیمخواهد تا روز پایانی نقل و انتقالات منتظر بماند.

 

طبق گزارش اسپورت باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن یک مهاجم 48 ساعت را تعیین کرده است , مدیران ورزشی بارسلونا نمیخواهند بیش از حد منتظر بازار بمانند اگرچه برای پایان نقل و انتقالات زمستانی هم فقط تا روز جمعه فرصت باقی است , مربی بارسا کیکه ستین امیدوار است که طی امروز و فردا تکلیف شماره 9 تیمش مشخص شود.

 

به همین ترتیب رودریگو مورنو در لیست اولیت بارسلونا قرار دارد مذاکرات با والنسیا خوشبینانه است بارسا نمیخواهد هیچ هزینه را در ماه ژانویه پرداخت کند و میخواهد مبلغ این انتقال را در تابستان پرداخت کند.

 

مدیر ورزشی والنسیا و سرمربی والنسیا تایید کرده اند که وردریگو درحال مذاکره با تیم های دیگر برای خروج از والنسیا است , رومن بلور مدیر ورزشی والنسیا پس از بازی دیروز مقابل بارسا گفت که " هم در تابستان و هم اکنون برای رودریگو پیشنهاداتی وجود دارد " البته او در مصاحبه خود تایید کرد که تنها یک پیشنهاد وجود ندارد بلکه چند تیم دیگر هم خواهان رودریگو هستند.

 

در هر صورت بارسا در حال بررسی سایر گزینه ها هم است , بن یدر مهاجم موناکو یکی از گزینه ها است او با 40 میلیون یورو از سویا به این تیم پیوست و حالا باشگاه موناکو تقریبا دو برابر این قیمت را برای فروش میخواهد از سوی دیگر رسانه ها از وجود یک بمب نقل و انتقالاتی بارسا صحبت میکنند که میگویند این گزینه لاتارو است که بعید به نظر می رسد چرا که بند فسخ او 111 میلیون یورو است و به علاوه اینتر خواهان فروش این بازیکن نیست.

 

از سوی دیگر اوبامیانگ هم از لیست خط میخورد چرا که قصد خروج از ارسنال را ندارد و کاوانی که در بازار جایگزین اوبامیانگ شد هم فعلا در حال مذاکره با اتلتیک مادرید است و بنظر می رسد بارسا به جز مورنو و بن یدر دیگر گزینه ای را پیش رو خود  ندارد !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.