پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بریدا : کارلوس پرز شبیه آرین روبن است !

کد خبر : 97482  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 بهمن 1398
بریدا از کارلوس پرز و الخاندرو مارکز تمجید کرد

اختصاصی بارسا نیوز - کارلوس پرز در آستانه پیوستن به رم است و از سوی دیگر الخاندرو مارکز دیروز رسما به یوونتوس پیوست مدیر ورزشی اسبق بارسا به تمجید از این دوبازیکن پرداخته است.

 

طبق گزارش اسپورت آریدو برایدا مدیر ورزشی اسبق بارسا که با پرز و مارکز به خوبی آشنایی دارد درباره این دو بازیکن صحبت کرده است .

 

درباره پرز او گفت :

پرز شبیه ارین روبن است او یک چپ پای سریع و با کیفیت است و از نظر جسمی هم بازیکن قویی است که شوت های خوبی هم می زند در چند سال گذشته من باشگاه های را دیده ام که به دنبال بازیکنی با این پروفایل میگردند , به نظرم او شبیه ارین روبن است. من بیاد می آورم که او در عین حال یک پسر بچه کاملا جدی است اما باید صبور باشد و به او اجازه رشد داده شود.

 

الخاندرو مارکز :

او یک مهاجم مرکزی کلاسیک است , او ضربه سر های خوبی می زند اما او هنوز جوان است و نیاز دارد که بازی کند و برای همین بنظرم یووه جایی در ترکیب برای او ندارد , .

سایر بازیکنان از جمله ریکی پویچ و النا .. :

دیروز دیدم که کوللادو در ترکیب بارسا بود , خوشحال شدم , چن دسال پیش من بازیکنانی همچون النا و ریکی پویچ و کارلوس پویچ و کوللادو و ... را دیدم و میدانستم که آینده درحشانی دارند همچنین مونچو و آرخو هم بازیکنان خوبی هستند

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.