پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین وضعیت کارلوس پرز در بارسا : مبلغ انتقال تغییر کرد !

کد خبر : 97486  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 بهمن 1398
انتقال 15 میلیون یورویی به رم , پرز در حال تجزیه و تحلیل اوضاع است

اختصاصی بارسا نیوز - کارلوس پرز بعد از تمرینات قبل از بازی با والنسیا متوجه شد دیگر در بارسا اینده ای  ندارد این موضوع توسط کیکه ستین و باشگاه به او ابلاغ شد , بارسلونا به سرعت با رم برای بازیکن وارد مذاکره شد و بنظر می رسد دو باشگاه کار خود را به پایان رسانده اند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو باشگاه بارسلونا و رم بر سر انتقال قرضی کارلوس پرز اما با بند خرید اجباری تابستان به توافق رسیده اند , در حالی که گفته میشد مبلغ این انتقال چیزی بین 12 تا 13 میلیون یورو است اما این رسانه می گوید که طبق منابع نزدیک باشگاه انتقال 15 میلیون یورو خواهد بود. آن چه اکنون در حال رخ دادن است توافق دو باشگاه با همدیگر است و هنوز رم با خود بازیکن به توافق شخصی نرسیده است از سوی دیگر ایجنت پرز تنها رم را مقصد بعدی پرز انتخاب نکرده است و در حال بررسی سایر گزینه های دیگر هم است و ممکن است در لحظات آخر او به تیم دیگری منتقل شود.

 

از سوی دیگر روزنامه اسپورت مدعی شده است که امروز علارغم آینده مبهم بازیکن در بارسا اما کارلوس در تمرینات حضور پیدا کرد و از دستورات کیکه ستین اطاعت کرد , او کاملا معمولی بود , بعد از خوردن ناهار با خانواده او به دیدن بازی هم تیمی های قدیمی خود رفت که 2 بر 0 پیروز شدند بعد از ان به رختکن تیم رفت تا با دوستان قدیمی خود صحبت کند بنظر می رسد او به آن ها درباره اوضاعش در بارسا توضیحاتی داده است اما تا اکنون هیچکسی نمیداند که در فاصله این چند روز چه چیزی بین او و باشگاه رخ داده که در نهایت باعث خروج احتمالی وی از بارسا شده است.

 

فعلا خبری از رم در بارسا نیست اما رسانه های ایتالیایی امروز خبر توافق بارسا و رم را منتشر کرده اند و بنظر می رسد طی امروز عصر یا فردا نماینده گان رم و ایجنت پرز درباره توافق با خود او دیدار داشته باشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.