پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پزشکان میگویند نباید درباره دمبله ریسک کرد : احتمال بازگشت زودهنگام او وجود دارد

کد خبر : 97500  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 بهمن 1398
بازی مقابل ختافه و ایبار احتمالا دمبله حضور خواهد داشت

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله در حال ریکاوری و بزگشت به چمن فوتبال است , اما نه بارسا و نه پزشکان تمایلی به عجله برای بازگشت این بازیکن ندارند.

 

طبق گزارش اسپورت بعد از باخت مقابل ولنسیا شاید برگشت عثمان دمبله به تمرینات تنها خبر خوب این هفته گذشته باشد , دمبله هفته گذشته پس از بازگشت از الدوحه قطر که به توصیه اومتیتی برای درمان خود به انجا رفته بود به صورت انفرادی تمرین میکرد اما دیروز او توانست در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کند و همین موضوع باعث امیدواری بارسا برای رسیدن او حتی به بازی هفته بعد بارسا مقابل لوانته در نوکمپ شد.

 

برای بازگشت او به میادین اما پزشکان بارسا توصیه میکنند که عجله ای صورت نگیرد و مطابق برنامه ریزی های قبلی او تا بازی مقابل ناپولی بازی نکند بهتر است چرا که ریسک مصدومیت هنوز وجود دارد. او نهمین بازیکن مصدوم این فصل بارسلونا است حتی او در طی 4 ماه گذشته سه بار مصدوم شده و به طور کلی دمبله حدود یک سال کامل را از سه سال پیوستنش به بارسا را مصدوم بوده است ! 

 

با پشت سر گذاشتن ریکاوری بنظر می رسد دمبله با اعتماد بنفس بیشتری به زمین برگشته است به علاوه تصاویر نشان میدهد که رشد عضلاتی خوبی هم داشته که ممکن است مشکل مصدومیت او را حل کند.  دمبله در حال حاضر 11 مسابقه بارسا را از دست داده است و انتظار هم نمی رود بارسا در بازی مقابل لوانته او را به ترکیب بازگرداند.

 

بارسا قبل از بازی با ناپولی مقابل لگانس و لوانته و بتیس و ختافه و ایبار باید بازی کند که دو تای آخر فرصت بسیار خوبی برای دمبله خواهد بود تا هم به میادین برگردد هم تا حدودی برای بازی مقابل ناپولی با سبک کیکه ستین آشنایی پیدا کند.

 

قطعه ای جدید برای پازل کیکه ستین :

با وجود مشکلات فعلی بارسای کیکه ستین بازگشت دمبله میتواند یک خبر عالی برای این مربی باشد چرا که او حالا یک انتخاب دیگر در خط حمله و برای پیدا کردن راه ورودی به محوطه حریفان را خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.