پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تقویم پیچیده تر رئال مادرید نسبت به بارسا تا روز الکلاسیکو !

کد خبر : 97503  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 بهمن 1398
بیشتر بازی های بارسا در نوکمپ خواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز - رئال مادرید با 3 امتیاز اکنون در صدر جدول است , چند ماه دیگر الکلاسیکو برگشت در برنابئو خواهد بود که با توجه به امتیاز کم دو تیم بارسا و رئال بشدت حساس خواهد بود . اما تا آن بازی بنظر می رسد روی کاغذ بارسا بازی های آسان تری را در پیش دارد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو رئال مادرید مقابل وایادولید برنده شد تا اختلاف خود را با بارسایی که در بازی قبل مقابل والنسیا باخته بود به 3 امتیاز برسد , بعد از شکست غیر منتظره رئال در مقابل مایورکا بارسا صدر را گرفته بود اما بعد از باخت مقابل والنسیا آن را از دست داد .

 

همانطور که مشخص شده است با اختلاف رئال و  بارسا و تساوی اتلتیک مقابل آلاوز احتمالا الکلاسیکو بسیار در تعیین قهرمانی این فصل تاثیر گذار خواهد بود.

تا آن زمان میتوان گفت که رئال مادرید بازی های پیچیده تری را دارد و اولین آن هم در بازی شنبه اینده این تیم مقابل اتلتیک مادرید خواهد بود !

 

مسابقات آینده دو تیم :

 

چهار بازی بارسا در لیگ تا قبل از الکلاسیکو مقابل لوانته در نوکمپ و مقابل بتیس در خارج از خانه و ختافه در خانه و ایبار در خانه است .

 

از طرف دیگر بازی های رئال مقابل اتلتیک مادرید در خانه و مقابل اوساسونا در خارج از خانه و سلتاویگو در خانه و لوانته خارج از خانه خواهد بود.

 

بارسا روی کاغذ تنها بازی سختش مقابل بتیس تیم سابق کیکه ستین خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.