سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدیر ورزشی یووه : هیچ مذاکره ای برای برناردسکی وجود ندارد !

کد خبر : 97504  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 بهمن 1398
مدیر ورزشی یووه دوباره معاوضه راکیتیچ و برناردسکی را رد کرد

اختصاصی بارسا نیوز - مدیر ورزشی یونتوس چندی پیش از یک معاوضه بین بارسا و یووه خبر داد اما اشاره کرد که این معاوضه بین راکیتیچ و برناردسکی نخواهد بود بعد از چند روز خبر رسمی معاوضه دو بازیکن جوان بارسا با یوونتوس منتشر شد ( جزئیات ) بعد از این خبر دوباره رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که دو تیم بارسا و یووه روی معاوضه برناردسکی و راکیتیچ در حال مذاکره هستند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو مدتی است که احتمال معاوضه راکیتیچ و برناردسکی تیتر اول خبر رزونامه ها است , اولین جرقه این خبر در تابستان رخ داد و مدیر یووه هم این موضوع را تایید کرد اما گفت نه بارسا و نه ما علاقه ای به این مذاکره نداشتیم و درنتیجه این احتمال به کلی رد شد بعد از مدتی و در ماه ژانویه دوباره این شایعات شروع شده است یک بار مدیر ورزشی یووه این موضوع را رد کرده بود اما حالا با منتشر شدن دوباره شایعات او بار دیگر این موضوع را رد کرده است.

 

او گفت :

بارسا یا اث میلان برای برناردسکی ؟ یوونتوس تیم بزرگی است برای همین علاقه تیم های بزرگ به بازیکنانش چیز طبیعی است , اما به هر حال هیچ مذاکره ای در این باره در حال وقوع نیست نه با بارسا و نه با رئال مادرید ! , ما با این بازیکنان ادامه خواهیم داد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.