پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

در فاصله چند روز مانده به پایان ژانویه : بارسلونا 5 انتقال را در دست دارد !

کد خبر : 97509  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 بهمن 1398
یک گزینه ورودی و 4 گزینه خروجی !

اختصاصی بارسا نیوز - در فاصله چند روز مانده به پایان ماه ژانویه و نقل وانتقالات این زمستان بارسلونا در حال بررسی گزینه های خروجی و ورودی خود است . بارسا دستور خرید یک مهاجم و خروج احتمالی 4 بازیکن خود را در دستور کار دارد.

 

طبق گزارش اسپورت بارسلونا بعد از مصدومیت سوارز تصمیم به خرید یک مهاجم 9 خوب در بازار را گرفته است و بنظر می رسد رودریگو مورنو از والنسیا ظرف چند روز آینده به این تیم خواهد پیوست هرچند مذاکرات با والنسیا هنوز ادامه دارد و همین حالا هم این روند در حال پیگیری است.

 

از سوی دیگر بارسلونا 4 بازیکن دارد که در انتطار خروج از باشگاه هستند. یکی از آن ها کارلوس پرز است که امروز با باشگاه رم به توافق رسید و فردا به ایتالیا خواهد رفت تا روند انتقال خود به این تیم را کامل کند.

 

بازیکن دیگر آبیل رویز است او میتواند همین زمستان و ظرف چند روز اینده از باشگاه خارج شود , باشگاه خنک و حتی والنسیا میتواند مقصد بعدی او باشد بعلاوه در صورت رضایت والنسیا او میتواند به عنوان بخشی از انتقال رودریگو به بارسلونا در معامله قرار بگیرد.

 

بازیکن بعدی ایوان راکیتیچ است ,  او در تابستان هم به شدت به در های خروجی و یوونتوس نزدیک بود اما در نهایت در تیم ماند بنظر می رسد که او منتظر آینده امره جان به دورتموند است و اگر این انتقال رخ دهد یوونتوس حاضر به خدمت گرفتن ایوان راکیتیچ است .

 

موسی واگوئه از دیگر بازیکنانی است که آماده خروج از باشگاه است اگر بارسا موافق انتقال او به تورینو باشد این انتقال هم انجام خواهد شد , با توجه به سیتسم سه دفاعه کیکه ستین بیش از پیش جای برای موسی در ترکیب وجود نخواهد داشت چرا که روبرتو در سمت راست قرار دارد و بنظر می رسد در همان پُست هم باقی خواهد ماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.