پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت : مشکل بارسلونا نه والورده بود و نه کیکه ستین است , مشکل بارتومئو است !

کد خبر : 97514  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 بهمن 1398
خرید 24 بازیکن و هزینه ای 1000 میلیون یورویی !

اختصاصی بارسا نیوز - اوضاع بارسلونا در نقل و انتقالات مخصوصا طی سال های اخیرا اصلا خوب  نبوده است , کوتینیو و پالکو الکاسر از نمونه های بارز اشتباهات مدیران ورزشی گذشته بارسا بوده اند.

 

طبق گزارش روزنامه As خرید و فروش بازیکنان در بارسا یک سیاست غلط است که همچنان در حال تخریب بلوگرانا است.

 

فراتر از اوضاع فعلی تیم اول بارسا و ورود کیکه ستین در میانه فصل وضعینی که بارسا فعلا با آن رو به رو است ناشی از عدم نظم وانسجام در هئیت رئیسه بارسا در طول زمان است حتی قبل تر از ارنستو والورده !

 

مشکل فعلی بارسا فراتر از بازیکنان و مربیان است که اکنون بر روی نیمکت این باشگاه نشسته اند , شراطی که به امثال مانند ستین حل نخواه دشد چرا که اوضاع بدتر از این حرف هاست , فروش بازیکنانی مانند تودیبو و کارلوس پرز و آلخاندرو مارکوس و انتقال متئوس پریرا بیشتر به مشکلات مالی باشگاه اشاره دارد تا سیاست های ورزشی باشگاه بارسا.

 

از زمان سه گانه بارسا در سال 2015 بارسا 24 بازیکن خریداری کرده است که 1000 میلیون یورو برای باشگاه هزینه داشته است و این درحالی است که فقط 10 نفر از آن ها اکنون در بارسا هستند و فقط 3 نفر از آن ها ( دی یانگ , گریزمان و لنگلت ) بیشاز 70 درصد بازی ها را در بارسا انجام داده اند و بقیه خرید ها که اکنون در بارسا هستند مانند اومتیتی , آرتور ملو , ویدال  , جونیور فیرپیو , نتو , سمدو و دمبله هنوز به 70 درصد بازی در بارسا نرسیده اند و صرفا مهره های برای تعویض یا درست و غلط بودن در ترکیب عمل کرده اند.

از طرف دیگر با لیست بازیکنانی که این سال ها از بارسا خارج شده اند میتوان عمق فاجعه را حس کرد : الکس ویدال , آندره گومز , سیلسن , آلکاسر , دنیس سوارز , کوتینیو , پائولینیو , یری مینا , مالکوم , تودیبو , موریلو , بواتنگ !

 

این مسیر نامنظم با نگاهی به مدیران ورزشی بارسا قابل درک خواهد بود , در طول سال های که بارتومئو رئیس باشگاه بوده است زوبی زارتا در ابتدا مدیر فنی بارسا و مسئول نقل و انتقالات بود . بعد از انتخابات زود رس در بارسا با بردن لیگ قهرمانان که در آن هنگام هم در یک عملکرد فوق العاده عجیب بارسا اردا توران و الکس ویدال را خرید , بارتومئو دوباره رئیس بارسا شد.

 

بارسا به رابرت فرناندز اعتماد کرد و او مدیر فنی بارسا شد , بعد از تنها یک سال پپ سگورا به جای او در این پست مدیر شد , و اکنون هم مدیران فنی بارسا آبیدال و رامون پلانس است!

 

این شیوه کار وضعیت بارسا را قابل درک میکند برای مثال یک مدیر ورزشی الکاسر را برایخط حمله اینده بارسا خریداری میکند یک مدیر فنی دیگر او را به فروش می رساند , یک مدیر فنی مارکی را به عنوان یک بازیکن آینده دار به بارسا می آورد دیگری اورا به جای پریرا معاوضه میکند...

بنظر نمی رسد کسی خود را مسئول امضای مانند تودیبو و آلینا و واگوئه بداند ,والدز به عنوان مربی جوانان به بارسا آمد اما بعد از آنکه کلایورت به بارسا آمد و سمت جدیدی را بدست آورد در حالی که هیچ گونه تجربه ای در این کار نداشت والدز از تیم بارسا رفت !

 

با توجه به وضعیت فعلی بارسا نه کیکه ستین و نه والورده قادر به حل کردن مشکلات بارسا نیستند چرا که منبع مشکلات بارسا فراتر از کسانی است که اکنون بر روی نیمکت بارسا نشسته اند است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.