پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : در حال پیدا کردن یک جایگزین برای لوئیس سوارز هستیم !

کد خبر : 97517  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 بهمن 1398
بارتومئو تایید کرد که باشگاه به دنبال یک مهاجم است

اختصاصی بارسا نیوز - مراسم گالا موندو در حال  پیگیری است فرانک دی یانگ از بارسا برنده جایزه رپسول و لئو مسی از بارسا برنده بهترین بازیکن لالیگا شده است . بارتومئو به نماینده از لئو مسی این جایزه را دریافت کرد چرا که لئو در مراسم حضور نداشت. او بر روی سن به چند سوال هم پاسخ داده است .

 

رودریگو مورنو ؟ :

ما درباره بازیکنان تیم های دیگر حرفی نمی زنیم اما اگر از من یک احتمال میپرسید باید بگویم که پیدا کردن یک مهاجم اکنون روی میز است , احتمال دارد یک بازیکن از بارسلونا ب ویا یک بازیکن خارج از بارسا باشد , من رودریگو را دوست دارم ؟ من بازیکنان زیادی را دوست دارم!

حضور ادامه دار مسی در بارسلونا :

مسی تا هر وقت بخواهد در بارسا میماند این یک قرار داد مادام العمر با اوست , او این موضوع را از قبل میداند , هنوز سال های زیادی برای خداحافظی لئو مانده است , سالهای خوبی که ما از ان لذت میبریم هرچند او نسبت به گذشته سال های کمتری را پیش رو دارد اما هنوز برای خداحافظی زمان زیادی باقی مانده است.

شکست مقابل والنسیا :

من نگران نیستم ما سخت کار میکنیم و میتوانیم پیشرفت کنیم ما هنوز در هر سه جام ممکن هسنیم. بعد از شکست هفته پیش حالا ما یک بازی در کوپا مقابل لگانس داریم و بعلاوه بازی بعدی در لیگ , مربی جدید کیکه ستین باید به کار خود ادامه دهد ما به کار های که او برای باشگاه انجام میدهد اعتماد کامل را داریم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.