پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ قصد خروج از بارسا را ندارد !

کد خبر : 97521  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 بهمن 1398
راکیتیچ قصد خروج از باشگاه را تا ماه ژوئن ندارد

اختصاصی بارسا نیوز - در حالی که شایعات زیادی پیرامون ایوان راکیتیچ وجود دارد اما او کاملا آرام است و قصد خروج از باشگاه را ندارد.

 

به نظر می رسد که آینده راکیتیچ در بارسا نا امیدانه است او قبلا در تابستان به در های خروجی باشگاه نزدیک بود حتی از احتمال ورود او به معامله نیمار صحبت می شد اما در نهایت او در بارسا ماند.

 

فعلا نه 

 

یوونتوس مدت هاست علاقمند به ایوان راکیتیچ است و حتی پیشنهاد معاوضه او با برناردسکی هم مطرح شد در بازار زسمتان فعلی تمام تیم ها در حال پیدا کردن بازیکنانی برای ترمیم قسمت های تیم خود هستند و قطعه راکیتیچ هم فعلا نامشخص است.

همانطور که دیروز در اسپورت هم گزارش شد یوونتوس در حال حاضر منتظر آینده امره جان و احتمال انتقال او به دورتموند  است و اگر این اتفاق بیوفتد ممکن است آن ها برای راکیتیچ تلاش خواهند کرد.

 

یوونتوس میخواهد تلاش خود را انجام دهد اما راکیتیچ به باشگاه گفته است هیچ قصدی برای خروج از این تیم ندارد , او هنوز معتقد است که میتواند با کیکیه ستین هماهنگ تر شود برای همین هیچ قصدی برای ورود به بازار نقل و انتقالات زمستانی ندارد.

 

مدت قرار داد راکیتیچ تا ژوئن 2021 است و اگر در بارسا تمدید نشود بارسا چاره جز فروش او نخواهد داشت , اگر خروج او این زمستان نباشد قطعا در تابستان بعدی خواهد بود

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.