پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : برونو فرناندز کیست ؟!

کد خبر : 97530  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 بهمن 1398
بارسلونا این بازیکن را از قبل زیر نظر داشت

اختصاصی بارسا نیوز - امروز با حضور رودریگو مورنو در بارسا احتمالا قضیه انتقال این بازیکن به بارسا مشخص خواهد شد , اما در ساعات پایانی یک نام دیگر هم به بارسا لینک شده است و آن هافبک اسپورتینگ لیبسون برونو فرناندز است. بارسا میخواهد او را به عنوان بخشی از قرار داد مورنو به صورت قرضی  به والنسیا بدهد.

 

طبق گزارش اسپورت عملیات امضای قرار داد با رودریگو مرونو از والنسیا هم راستا با امضای قرار داد با برنو فرناندز هافبک لیبسون در حال پیشروی است , بارسا قصد دار او را به صورت قرضی به والنسیا بدهد آن هم به مدت 6 ماه قرضی 

 

حضور نام برنو با بارسا اتفاقی نیست بارسا او را مدتی است همراه با تیم های همچون اتلتیک مادرید و رئال مادرید زیر نظر دارد  چرا که او در سن 25 سالگی در سطح بسیار عالی و خوبی قرار دارد.

 

جوانی سن او نباید باعث اشتباه شود او تجربه خوبی دارد , بازی در تیم زیر 21 سالگی ملی و المپیک ( 19 بازی 2 گل ) قبل از ورود او به اسپورتینگ میتواند گواهی این موضوع باشد. قبل از اسپورتینگ او برای اودینیزه و سامپتوریا و نوارا بازی کرده است . او در نهایت با 10 میلیون یورو و تا ژوئن 2023 و با بند فسخ قرار داد 100 میلیون یورویی بوارد لیبسون شد.

 

نحوه بازی او 

 

او یک هافبک هجومی است که دید بسیار عالی دارد و با پای راست حود میتواند پاس های عمقی بسیار عالی را بدهد , امار هجومی او در لیبسون میتواند این موضوع را کاملا اثبات کند ,  او در این فصل 15 گل و 14 پاس گل داشته است او در فصل 2018/19 هم در 53 بازی خود 32 گل و 18 پاس گل به ثبت رساند.

 

این بازیکن در سن 19 سالگی و با حضور در لیگ ایتالیا و پرتغال و بازی در بالاترین سطح فوتبال از جمله لیگ قهرمانان و لیگ اروپا توانسته تجربه خوبی را برای خود جمع کند و کاپیتانی او در لیبسون میتواند کاملا این موضوع را تایید کند.

 

اسم برونو در فاصله چند روز مانده به پایان ژانویه 

 

نام او در آخرین روز های بازار و مرتبط با تیم های همچون یونایتد و اتلتیک مادرید و یووه و تتانهام بود , مشخص است که برونو میخواهد یک قدم رو به جلو دیگری را در کارنامه خود داشته باشد , عملیات بارسا با همکاری یک باشگاه بزرگ از جمله والنسیا میتواند فرصتی تکرار نشدنی برای برونو باشد بارسا در حالی که میتواند مشکل خود را برای مهاجم شماره 9 فعلی تیمش حل کند از سوی دیگر مشکل خرید یک هافبک هجومی برای تابستان بعدی را هم میتواند با این انتقال کاملا حل کند , او هم میتواند باعث رضایت والنسیا برای انتقال مورنو به بارسا شود و هم میتواند با آشنای در لالیگا تابستان بعدی در بارسا آینده بهتری داشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.