سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک ماه باور نکردنی که آینده ویدال در بارسا را کاملا دگرگون کرد !

کد خبر : 97531  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 بهمن 1398
ویدال دیگر یک بازیکنی تعویضی در ترکیب بارسا نیست

اختصاصی بارسا نیوز - ارتور ویدال درحالی که در ابتدای کریسمس به نظر می رسید به اینتر خواهد پیوست اما گویا او اکنون به مهره ارزشمند در سیستم بارسا تبدیل شده است.

 

طبق گزارش اسپورت بنظر می رسد که ویدال وضعیت " کینگ آرنور " بودن خود را دوباره بدست آورده است و آن هم در یک ماه گذشته ! .

 

بازیکن شیلیای از یک بایزکن ناراضی و تعویضی که آینده اش خارج از بارسا بود به یک قطعه اصلی در ترکیب بارسا و مهره ارزشمندی در هافبک بارسا تبدیل شده است.

 

در تعطیلات کریسمس او به خروج از باشگاه بشدت نزدیک بود , تعویض های مکرر او توسط والورده و کنار گذاشتن او در ترکیب های بارسا در بایز های مهم او را به بازیکنی خروجی تیم تبدیل کرده بود , حتی تیم فوتبال اینتر میلان تا آخرین دقایق هم دست از تلاش برای جذب ویدال برنداشت و حتی مدیر برنامه های او برای مذاکره با این تیم وارد ایتالیا هم شد.

 

اما در وضعیت امروز بارسا بازیکنانی چون ویدال برای ترکیب بسیار مهم هستند , واقعیت این است که تغییر تاکتیکی های اخیر بارسا جز اثبات نیاز بارسا به ویدال کار خاص دیگری را انجام نداده است !
 

 

مدیران فنی بارسا کاملا به ویدال اعتماد دارند هرچند یکسری شکایات هم در رباطه با مسائل اقتصادی بین دو طرف انجام شد اما الان رابطه هر دو باهم کاملا مساعد است , عملکرد خوب ویدال در دفاع و میل هجومی و و قطعا آمار گلزنی او در ترکیب بارسا  مخصوصا طی یک ماه گذشته گواهی حضور او در ترکیب ثابت بارسا را میدهد.

 

بعلاوه لئو مسی بیشتر از هر کسی دیگر نشان داده که چطور میتواند با ویدال همکاری خوب و عالی داشته باشد . بنظر می رسد او دیگر به جزئی از ترکیب ثابت بارسا تبدیل شود

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.