پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتقال حداقل 2 بازیکن و مذاکره سه تیم باهم : رودریگو - فرناندز تا چقدر نزدیک است ؟

کد خبر : 97535  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 بهمن 1398
یک عملیات بسیار پیچیده در بارسلون در حال وقوع است

اختصاصی بارسا نیوز - انتقال رودریگو به بارسلونا با درخواست های عجیب والنسیا بیش از پیش پیچیده شده است , در حالی که بازیکن اکنون معاینات پزشکی خود را پیش دکتر کوگات در بارسلون انجام داده است در باشگاه چندین مدیر ورزشی در حال بحث و گفتگو هستند.

 

طبق گزارش اسپورت هدف نهایی بارسا متقاعد کردن والنسیا برای خرید قرضی رودریگو از سوی بارسا و بدون بند خرید اجباری است و در عوض برنو فرننادز که به بارسا خواهد آمد تا 6 ماه آینده به صورت قرضی بازیکن تیم فوتبال والنسیا باشد. یعنی انتقال حداقل دو بازیکن و حضور سه باشگاه آن هم در روز های پایانی نقل و انتقالات زمستانی !

 

خورخه مندس ناجی این مذاکرات

 

تا قبل از ورود خورخه مندس مذاکرات کاملا متوقف شده بود بارسا قصد بند خرید اجباری را نداشت و والنسیا هم با این شرایط حاضر به فروش مهاجم خود نبود اما با ورود خورخه مندس و اعلام یک نام بازیکن جدید در معامله به نام برونو فرناندز باعث بوجود آمدن تحرکی تازه در این معامله شد.

 

قبل از این هم بارسا میخواست که برونو فرناندز را در تابستان به نوکمپ بیاورد آن ها در نظر داشتند با مشخص شدن تکلیف راکیتیچ و کارلوس آلنا این عمل را انجام دهند اما حالا با توجه به توقف مذاکرات با والنسیا این بازیکن هم به این معامله وارد شده است.

 

هزینه انتقال ها

 

بارسا جنبه اقتصادی این معامله به شدت مد نظر دارد ان ها نیمخواهند برای هیچ بازیکنی در این زمستان مبلغ زیادی را پرداخت کنند , لیبسون پرتغال موافقت کرده است که خرید برونو از سوی بارسا را با بند های اقساطی قبول کند , بند اول هم مبلغ بسیار کمی خواهد بود در این حال بارسا در حال فروش کارلوس پرز به رم است تا پول حاصل از این معامله را به عنوان قسط اول به لیبسون بدهد با این کار تقریبا بارسا چیزی را در این زمستان خرج نخواهد کرد . از سوی دیگر باشگاه والنسیا هم با این انتقال موافق است و در صورت حضور برونو آن ها مورنو را بدون بند خرید اجباری راهی بارسلونا خواهند کرد.

 

این معامله تقریبا شبیه به معاوضه نتو و سیلسن در تابستان خواهد بود , بدون شک این مذاکره بسیار پیچیده خواهد بود اما فعلا استارت این مذاکرات زده شده است , انجام این معامله اسان نیست و امکان دارد بند های زیادی را شامل شود, در هر صورت این معامله که مدیران فنی چند تیم را درگیر کرده است در روز های پایانی نقل و انتقالات زمستانی در حال انجام است..

 

باید دید سر انجام این مذاکرات چه خواهد شد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.