پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتقال رودریگو به بارسلونا منتفی شد؛ تادیچ گزینه بعدی است !

کد خبر : 97544  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 بهمن 1398
انتقال رودریگو به بارسلونا منتفی شده است

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو و اسپورت و بسیاری از منابع معتبر دیگر مذاکرات بارسلونا و والنسیا برسر رودریگو شکست خورده به نظر میرسد.

 

رودریگو از بارسلونا دور شده است. بارسلونا قصد داشت که او را قرضی و با بندخرید اختیاری به خدمت بگیرد ولی این مورد موافقت والنسیا قرار نگرفت. بارسلونا اما در طی این مذاکرات، با شرایط والنسیا موافقت نکرد و این انتقال را منتفی کرد.

 

انتقال رودریگو به بارسلونا طی روزهای قبل با پالس های مثبتی همراه بود، حتی امروز خود بازیکن هم برای درمان در بارسلون بود. اما مذاکرات امروز پیشرفتی نداشت وو امروز نمایندگان بارسلونا تصمیم گرفتند که به این مذاکرات پایان بدهند.

 

بارسلونا بازیکنانی نظیر واگوئه و آبل رویز را به والنسیا پیشنهاد داده بود ولی با موافقت والنسیا روبه رو نشد. والنسیا بازیکنانی نظیر کارلس پرز و سمدو را میخواست که با موافقت بارسلونا مواجه نشد.

 

در این بین خورخه مندس هم برای نهایی شدن این عملیات خیلی تلاش کرد ولی با انتقال احتمالی برونو فرناندز به منچستریونایتد هرتوافقی منتفی شد.

 

فابریتزیو رومانو و اسکای اسپورت میدهند که بارسلونا با شکست در عملیات رودریگو، به دنبال خدمت گرفتن تادیچ بازیکن آژاکس است. رابطه خوب بارسلونا و آژاکس میتواند روند مذاکرات را تسریع کند. در این بین رومانو عنوان میکند که ایجنت این بازیکن فردا به بارسلون سفر خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.