سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درگیری در باشگاه گالاتاسرایی بر سر اردا توران : او مجبور به انتشار بیانیه شد !

کد خبر : 97546  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
توران برای جلوگیری از درگیری در گالاتاسرای بیانیه داده است

اختصاصی بارسا نیوز - آردا توران با باشک شهیر ترکیه فسخ قرار داد کرد , در حالی که همه رسانه های ترکیه ای درباره پیوستن احتمالی او به گالاتسرای خبر میدهند اما رئیس این باشگاه این احتمال را رد کرد.

 

طبق گزارش اسپورت فاتح تریم سرمربی گالاتاسرایی به سران این تیم گفت که خواهان بازگشت اردا توران به این تیم است اما رئیس این تیم مصطفی چنگیز مخالف این انتقال است و برای همین درگیری دربین هیئت مدیره و سرمربی این تیم بر سر آردا توران بوجود آمده است , اما بازیکنی ساعاتی پیش بیانیه را صادر کرده است تا از هر نوع درگیریی در باشگاهی که در آن رشد کرده است جلوگیری کند.

 

اردا توران نوشت :

بیشتر از آردا توران باشگاه گالاتاسرایی اهمیت دارد , من وقتی که در اتلتیک مادرید بودم تیم گالاتاسرایی را دنبال میکردم و قلبم با آن ها بود , در بارسا هم من همینطور بودم , همیشه به سرمربی و هئیت رئیسه باشگاه ها احترام گذاشته ام من از فاتح تریم و هوادران تشکر میکنم تریم همیشه مانند خانواده من بوده است و خواهد بود.

 

با توجه به این بیانیه آینده توران دوباره نامشخص خواهد بود , گفته می شود که بعد از 2 فصل و نیم او لیگ ترکیه را ترک کرده و به بوکاجونیور خواهد رفت , فعلا چیزی که قطعی است این است که او هرگز در بازار زمستانی به بارسا بر نمیگردد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.