پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه نقل و انتقالات : نام های زیاد برای پُست مهاجم , شرایط باشگاه و مذاکرات دشوار !

کد خبر : 97549  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
ازگزینه های مانند اوبامیانگ تا دوشان تادیچ

اختصاصی بارسا نیوز - بعد از چند روز مذاکره با والنسیا بر سر رودریگو مورنو اما در نهایت دیشب بود که دو طرف بدون هیچ توافقی از مذاکرات کنار کشیدند و چند سدقیقه ای طول نکشید تا یک نام جدید به بارسا لینک شود , دوشان تادیچ مهاجم تیم فوتبال آژاکس هرچند در بارسا فعلا کسی مورد اعتماد باشگاه نیست.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو دقایقی پس از پایان مذاکرات بارسا و والنسیا نام دوشان تادیچ مهاچم آزاکس به عنوان جایگزین ظاهر شد , حتی منابع ایتالیایی اعلام کردند که نماینده های این بازیکن امروز وارد بارسلونا میشوند تا با مدیران بارسا دیدار داشته باشند.

 

بارسا طی روز های گذشته نام های بسیار زیادی را دریافت کرده است اما تقریبا تمامی آن ها را رد کرده است , بازیکنانی همچون ویلیان خوزه از سوسیداد یا فرناندو یورنته از ناپولی و پیاتیک از میلان و یا سلیمانی از موناکو به عنوان جایگزین لوئیس سوارز مصدوم مطرح شده اند اما باشگاه هیچ یک را گزینه مناسبی برای بارسا تا 30 ژوئن نمیداند و همه آن ها رد شده اند.

 

این باشگاه امضای قرار داد با پدرو را هم در نظر گرفت هرچند او یک مهاجم نوک متخصصص نیست اما میتوانست در این پست بازی کند و باتوجه به شرایطش در چلسی قصد خروج از باشگاه را داشت مذاکره با چلسی سختی چندانی نداشت اما در نهایت این علاقه هم قطع شد.

 

اوبامیانگ از گزینه های اصلی باشگاه بود اما آرسنال هیچ راه مذاکره را قرار نداد با ورود آرتتا به این تیم آن ها قصد خروج مهاجم خود از این تیم را نداشت.

 

بارسا از مشکلات به خدمت گرفتن یک مهاجم آگاهی کامل را دارد چرا که شرایط بازار و اقتصادی بارسا هم چندان مطلوب نیست یکی از گزینه بن یدر است اما موناکو هیچ علاقه ای به انتقال قرضی این بازیکن ندارد آنچه مشخص است این است که بارسا دیگر امضای شبیه بواتنگ در بارسا را انجام نخواهد داد , بارسا قصد دارد فقط در صورتی که با توجه به شرایط بارسا و همچنین سطح بازیکن کسی در بازار باشد این تیم برای او تلاش خواهد کرد در غیر این صورت خبری از خرید نخواهد بود.

 

بارسا در فاصله 3 روز مانده به پایان بازار نقل و انتقالات به دنبال یک مهاجم با شرایط خاص خود است , عملیاتی که بسیار پیچیده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.