پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه مهم بارتومئو درباره آینده بارسا : درباره نیمار فعلا تصمیمی نگرفته ایم / قرارداد مسی باید تمدید شود !

کد خبر : 97552  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
از احتمال خرید یک مهاجم تا تلاش بارسا در تابستان بعدی برای نیمار

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا این روز ها در حال مذاکره برای یک مهاجم شماره 9 برای جایگزینی لوئیس سوارز مصدوم است . بارتومئو در مراسم گالا موندو با این روزنامه مصاحبه مفصلی داشته است که به آن می پردازیم :

 

روحیه بارسا بعد از شکست مقابل والنسیا چگونه است ؟

روحیه بارسا هنوز کاملا قوی و تیم منتظر بازی بعدی است , ما قبلا هم گفته ایم که قصد ایجاد یک تحرک جدید و پویا با اعتماد کامل به کیکه ستین را داریم , هنوز رقابت در لیگ وجود دارد و بازی های زیادی برای انجام دادن مانده است و بنظرم امسال لیگ جذابی خواهیم داشت.

بنظر شما یک صبر بیش از حد برای ستین وجود ندارد ؟

نه , کیکه مربی است که ما دوست داریم , ما هم به فلسفه او و هم نحوه تفکراتش علاقه داریم ما میدانیم که ورود سرمربی جدید آسان نیست و تیم نیاز به بازی های بیشتر و تمرینات بیشتری دارد , اما بزودی شاهد تغییرات مثبتی در تیم خواهیم بود.

اکنون در هفته پایانی بازار نقل و انتقالات زمستان هستیم آیا خرید یک مهاجم ضروری است ؟

خوب این یکی از موضوعاتی است که روی میز  مدیران فنی ما قرار دارد این روز ها در این باره در حال صحبت هستند و ممکن است این اتقاق ( جذب مهاجم ) انجام شود , ما به کار خود ادامه میدهیم و فرصت و تمرکز لازم برای ادامه کار در بارسا را داریم.

آیا در باشگاه پولی برای امضاهای با بازیکنانی مثل رودریگو مورنو وجود دارد ؟

من از استفاده از نام ها خودداری میکنم در بارسا شرایط و منابع کافی وجود دارد اما مقدار آن به مدیران مربوط است , در این باره خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد البته بدون اشاره به یک نام خاص !

آیا جذب یک مهاجم هم اکنون میتواند مانع از خرید یک مهاجم وسط در تابستان بعدی برای بارسا شود ؟

خب این بستگی به مذاکرات و مهاجم مد نظر دارد اما وقتی ما با یک بازیکن قرار داد امضا کنیم آن قرار داد چند ماهه نخواهد بود و طولانی مدت است.

آیا نیمار برای تابستان بعدی دوباره هدف باشگاه خواهد بود؟

این یک سوال تکراری است که در طول سال گذشته بار ها از ما پرسیده شده است , اما من قبلا هم گفته ام تا زمانی که برنامه ریزی ها و جلسات برای فصل بعدی انجام نشود درباره همچین موضوعاتی هیچ تصمیمی گرفته نخواهد شد , اکنون که در ژانویه هستیم ما روی چند بازیکن کار میکنیم و میدانیم که اوضاع چگونه است اما برای فصل بعد هنوز صحبتی نشده است و اگر هم صحبتی هم شود نمیتوانم آن را فاش کنم , ما همیشه برای هر نوع احتمالی کاملا آماده هستیم.

آیا امضای قرار داد با نیمار باعث عدم امضا بارسا با بازیکنانی مانند لاتارو می شود ؟

من ترجیح میدهم درباره بازیکنان دیگر صحبت نکنم , یکی در ایتالیا و دیگری در فرانسه ! , آن دو ستاره های جوانی هستند که هم برای فوتبال و هم برای تیم هایشان سودمندند اما فعلا برای صحبت درباره فصل بعدی بسیار زود است.

آیا درباره تمدید قرار داد مسی خوشبین هستید ؟

قرار داد ما با لئو تا سال 2021 است هدف ما بازنشستگی او در بارسا است بنابر این این قرار داد باید تمدید شود او هنوز کار های زیادی را برای لذت بردن و آموزش به ما در خود دارد بنابر این او در سال 2021 به عنوان یک فوتبالیست کار خود را پایان نخواهد داد و البته قرار داد او باید تا هروقت او بخواهد در بارسا تمیدد شود.


بخش دوم این مصاحبه بزودی در سایت قرار خواهد گرفت با ما همراه باشید

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.