پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه مهم بارتومئو درباره آینده بارسا ( بخش دوم ) : سوارز بخواهد تمدید میکنیم / پروژه نوکمپ جدید بزودی شروع خواهد شد !

کد خبر : 97553  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
از تمدید قرار داد با لوئیس سوارز تا ساخت نوکمپ جدید بزودی

اختصاصی بارسا نیوز - جوزپ ماریا بارتومئو با شرکت در مراسم گالا موندو دیپورتیو با این منبع مصاحبه مفصلی داشته است که بخش اول آن را در سایت خواندید ( جزئیات ) , هم اکنون به بخش بعدی این مصاحبه خواهیم پرداخت.

 

خب پس لزومی به هیچ شک و شبهه و نگرانی درباره تمدید قرار داد مسی وجود ندارد ؟

نه , از این موضوع ( تمدید قرار داد دوباره مسی ) هیچ شکی ندارم که او این کار را انجام خواهد داد , کل زندگی او در تیمی است که کل حرفه اش در آن بوده و او باید هر زمان که بخواهد کار خود را در اینجا به پایان برساند.

یک بازیکن دیگری که مهم است لوئیس سوارز است که در سال 2021 قراردادش تمام می شود  و او 34 ساله خواهد شد , آیا منطقی است که  به دنبال یک مهاجم دیگری خواهید بود یا با او تمدید میکنید؟

چیز غیر منطقی وجود ندارد , فصل طولانی است و بازی های زیادی وجود دارد و همیشه داشتن بازیکنان زیاد به تیم کمک میکند ,  مصدومیت ها همیشه وجود خواهند داشت اکنون این مصدومیت برای لوئیس سوارز رخ داده است و در ترکیب ستین فرصت خوبی برای جوانان وجود دارد که خود را نشان دهند با گذشت 34 سال هنوز هم سوارز میتواند بازی کند و به تیم کمک کند!

اما آیا تمدید قرار داد لوئیس سوارز امکان پذیر است ؟

خوب فعلا این موضوع روی میز مدیران نیست و در این رابطه هم هیچ صحبتی با خود او و ایجنتش نشده است اگر فرصتی ایجاد شود در این رباطه با او صحبت خواهیم کرد اما در حال حاضر ما نگران بهبودی او از مصدومیتش هستیم بسیار حیف است که او بخشی مهمی از فصل را از دست داده و نمیتواند بازی کند اما همیشه چنین احتمال های وجود دارند , بازیکنانی زیادی در تیم اول ویا تیم ب بارسا وجود دارند که میتوانند جایگزین او شوند و اگر کسی را در بارسا پیدا نکنیم احتمالا یک نفر از بازار ژانویه جایگزین او خواهد شد. در 34 سالگی سوارز می تواند بازی کند اما ما هنوز درباره تمدید قرار داد با او صحبت نکرده ایم.

 

انتخابات 2021 بارسا ؟

من تعهدی نسبت به افرادی دارم که در سال 2015 به من رای دادند و من را به عنوان رئیس 6 ساله بارسا انتخاب کردند دارم , آن چه من میخواهم انجام پروژه های بارسا به سریع ترین روش ممکن است , بزودی درباره تامین منابع مالی پروژه ها صحبت میکنیم و کار ها و مجوز های لازم برای ساخت نوکمپ جدید را در تابستان اینده آغاز خواهیم کرد.

آیا در ماه مارس جلسه ویژه ای برگزار خواهد شد ؟

ما هنوز نمیدانیم , اما زمانی وجود خواهد داشت که ما باید شرکای خود را برای مشورت درباره شروع پروژه ها در جریان قرار دهیم , کار استادیوم یوهان کرایوف تمام شده است و استادیوم مینی هم اکنون کامل تخریب شده است این روند متوقف نمی شود , ما باید با شرکای مان جلسه داشته باشیم تا با توجه به بودجه در اختیاری ما آن ها موافقت میکنند که نوکمپ جدید را بسیازیم یا خیر.

 

چندی پیش امیلی روسو به عنوان معاون انتخاب شد , چه زمانی کاندیدی او برای انتخابات 2021 اعلام خواهد شد ؟

این درباره انتخابات نیست ما او را معاون کردیم چرا که این پست دو سال بود خالی بود  , امیلی موسسات بارسا و کاتالونیا را به خوبی می شناسد , او به خوبی در پُست خود شروع به کار کرده است ما به او اعتماد داریم و شما میدانید که مردم او را میشناسند , امروز دو جایزه برده ایم که درباره آن از شما ممنونیم .

در نهایت ,  ایا تا زمان انتخابات بعدی خبری از معاون ورزشی و مدیر ورزشی دربارسا نخواهد بود؟

اریک آبیدال به عنوان مدیر ورزشی تیم اول و در تیم دوم همراه با رامون پلانت و خوزه ماری باکرو فعالیت میکنند , و سپس پاتریک کلایورت درباره بازیکنان جوان تصمیم گیری میکند , این ساختاری از تکنسین ها است که با هم کار میکنند و هماهنگی خوبی بین آن ها وجود دارد و کار ها را بسیار خوب انجام میدهند 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.